gardeshban.ir

کندوان و هراز فردا یک طرفه می‌شوند

رییس پلیس راه مازندران گفت: محور‌های کندوان و هراز در صورت نیاز فردا جمعه 21 شهریورماه یک طرفه می‌شوند.
کد خبر: ۳۱۰۸۱
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹-1399 June 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران با بیان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از دیروز چهارشنبه 19 شهریورماه در جاده های مازندران، گفت: محور‌های کندوان و هراز در صورت نیاز فردا جمعه 21 شهریورماه یک طرفه می‌شوند.

او افزود: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه 21 شهریورماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران، گفت: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 22 روز جمعه 21 شهریورماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 22 روز جمعه از آب اسک به سمت رودهن(محدوده مشاء) یک طرفه می‌شود.

او افزود: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روز‌های پنجشنبه و جمعه 20 و 21 شهریورماه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 و پیش شماره 011 به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها