gardeshban.ir

کمپ انفرادی با دوچرخه الکترونیکی هوشمند + تصاویر

پاندمی کرونا به شدت صنعت سفر و توریسم را تحت تاثیر قرار داده و در این شرایط، ایجاد روش‌های خلاقانه و ایمن می‌تواند بستر مناسبی را برای توسعه کمپ‌های تفریحی و سفرهای انفرادی فراهم آورد.
کد خبر: ۳۴۹۹۴
تاریخ انتشار : جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۹-1399 October 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
 
این روش مبتکرانه و خلاقانه مربوط به طراحی و ساخت یک دوچرخه الکترونیکی هوشمند مخصوص کمپ و سفرهای انفرادی دورن شهری و بین شهری است که برای مخاطبان بسیار جذاب و کاربردی خواهد بود.

این دوچرخه یک کامپویت با ضخامت 15 میلی متری را در پشت خود جای داده که فضای مناسبی برای استراحت کاربر است. دوچرخه که با برق کار می‌کند، دارای یک سیستم خودکار هوشمند نیز است که به راحتی در ایمن‌سازی مسیر به کاربر خود کمک کرده و حتی در خصوص وضعیت اطراف مکان کمپ و اینکه چه امکاناتی در اطراف آن مکان وجود دارد، اطلاعات لازم را ارائه خواهد داد.

وسایل کمپ پشت دوچرخه به راحتی جمع می‌شوند و به دلیل وزن سبک قابلیت حمل و جابه جایی بالایی دارند. بنابراین کاربر می‌تواند بدون هیچ مشکلی در مکان‌های مختلفی کمپ کرده و مسافت زیادی را نیز نقل مکان کند.

سیستم هوشمند دوچرخه هشدارهای لازم را در خصوص مکان‌هایی که امن نبوده و کاربر نباید در آنجا کمپ کند نیز ارائه می‌دهد و در صفحه نمایش خود تمام این موارد را با تشریح کامل علت آن‌ها، به نمایش می‌گذارد. صرفه‌جویی در هزینه‌ها و مصرف انرژی از دیگر مزیت‌های این سیستم هوشمند کمپ است که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت.

کمپ انفرادی با دوچرخه الکترونیکی هوشمند + تصاویر

کمپ انفرادی با دوچرخه الکترونیکی هوشمند + تصاویر

کمپ انفرادی با دوچرخه الکترونیکی هوشمند + تصاویر



پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها