gardeshban.ir

لزوم پرهیز از مسافرت های غیر ضروری در شرایط امیکرون

سخنگوی علوم پزشکی گیلان گفت: پرهیز از مسافرت های غیر ضروری و اجتناب از دورهمی و فاصله گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک و وسائل حفاظت فردی به ویژه هنگام تردد در اماکن عمومی مورد تاکید است.
کد خبر: ۴۹۴۷۵
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰-1400 October 16
گردشبان (gardeshban.ir) :


دکتر فردین مهرابیان از بستری شدن ۴۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی روز گذشته در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: در مجموع ۱۵۷ بیماری کرونایی بستری داریم و ۳۳ نفر بدحال هستند.

وی با بیان اینکه هنوز موردی از ابتلا به سویه امیکرون در گیلان مشاهده نشده است، تصریح کرد: با توجه به قدرت بسیار زیاد سرایت این بیماری و بروز آن در بسیاری از استان ها از جمله استان های همجوار گیلان، بروز و شیوع این سویه در گیلان دور از انتظار نیست.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست در کنار واکسیناسیون بیش از پیش پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و گفت: پرهیز از مسافرت های غیر ضروری و اجتناب از دورهمی و فاصله گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک و وسائل حفاظت فردی به ویژه هنگام تردد در اماکن عمومی مورد تاکید است.

مهرابیان، با اشاره به واکسینه شدن ۱۵.۹ درصدی گیلانی های واجد شرایط در نوبت سوم، خاطرنشان کرد: بیش از ۳۵۵ هزار نفر دز سوم واکسن خود را تزریق کردند.

وی با بیان اینکه بیش از یک میلیون و ۱۱۶ هزار گیلانی واکسن نوبت دوم را دریافت کرده اند، متذکر شد: ۹۵ درصد گیلانی‌های واجد شرایط نیط دز اول را زدند.
پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها