gardeshban.ir

مدیرعامل بانک ملی ایران در نشست با روسای ادارات وشعب استان قم مطرح کرد/

بانک ملی ایران باید به یک سوپرمارکت خدمات مالی تبدیل شود

جلسه بررسی عملکرد استان قم با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران، اعضای هیأت مدیره ،معاونین وهیات همراه برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۱۴۵
تاریخ انتشار : شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳-1403 February 01
گردشبان (gardeshban.ir) :



به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ ابوالفضل  نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران، صمد عزیز نژاد و محمود شایان اعضای هیأت مدیره بانک ملی ایران ،معاونین وهیات همراه با رؤسای ادارات و شعب استان قم دیدار کردند.

نجارزاده پس از بررسی عملکرد اقدامات انجام شده در این استان نقطه نظرات، دغدغه‌ها و دیدگاه‌های همکاران استان قم را شنید و از اهتمام ویژه برای بهبود معیشت همکاران و برخورداری از خدمات مناسب‌تر خبر داد.

 نجارزاده در ادامه به بررسی عملکرد این استان پرداخت و گفت: جای خرسندی‌ست که در استان قم موفق شدیم سهم اول بازار را به خود اختصاص دهیم و در سال جاری هم روند سال گذشته را دنبال کنیم که این نشان دهنده کار تیمی منسجم بین همکاران این استان است. باید در سایر استان‌ها هم با برنامه‌هایی پیش‌رو شاهد افزایش سهم بازار باشیم تا بانک ملی ایران جایگاه اصلی خود را تثبیت نماید.

وی افزود: در سال گذشته ۳۶ همت از  دارایی‌های مازاد را واگذار کردیم و این واگذاری‌ها ادامه‌دار خواهد بود؛ چرا که اگر منابع بانک در چرخه فعالیت‌های بانک به کارگیری شود، مؤثرتر خواهد بود و امکان ارائه تسهیلات خرد و تأمین مالی بنگاه‌ها بهبود خواهد داشت.

مدیرعامل بانک ملی ایران در خصوص سرمایه گذاری‌های جدید بانک گفت: سرمایه‌گذاری‌ها باید در مسیر عملیات و مأموریت بانک باشد. بانک ملی ایران باید به یک زنجیره خدمات مالی تبدیل شود و برای تحقق این اهداف سرمایه گذاری های جدید در دستور کار است.

نجارزاده گفت: اصلاح ساختار مالی را با رفع ناترازی و افزایش سرمایه کلید زدیم و در تلاش هستیم در تحقق انضباط و اصلاح ساختار مالی گام برداریم.
برچسب ها:
پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار