gardeshban.ir

گزارش/

کنسل شدن ناگهانی پروازها در‌مسیر های پرتردد/ بی‌توجهی سازمان هواپیمایی و سرگردانی زائران امام رضا(ع)

ایرلاین ها به خودشان اجازه می‌دهند چند ساعت مانده به پرواز در مسیرهای که با کمبود پرواز نیز مواجه هستند، ناگهان پرواز را باطل کنند.
کد خبر: ۶۲۴۰۵
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳-1403 February 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
کنسل شدن ناگهانی پروازها در‌مسیر های پرتردد/ بی‌توجهی سازمان هواپیمایی و سرگردانی زائران امام رضا(ع)


به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روزپلاس، همزمان با تاخیرهای متعدد و کمبود پرواز در مسیرهای پرتردد، متاسفانه شاهد آن هستیم که ایرلاین ها به خودشان اجازه می‌دهند چند ساعت مانده به پرواز در مسیرهای که با کمبود پرواز نیز مواجه هستند، ناگهان پرواز را باطل کنند. عجیب تر آنکه فروشندگان پرواز نیز برای بازگرداندن هزینه های پرواز کنسل شده ۳ روز تاخیر می‌اندازند.

گویا حقوق مردم هیچ اهمیتی برای ایرلاین‌ها و سازمان هواپیمایی ندارد، زمانی که پروازی کنسل می‌شود و هیچ پرواز جایگزینی وجود ندارد هزینه یک شب اقامت به یک خانواده تحمیل می‌شود، به علاوه آنکه برنامه های کاری و تحصیلی خانواده‌ها نیز دچار مشکل می‌شود.

در جدید ترین این بی نظمی ها در سایه بی توجهی سازمان هواپیمایی کشوری، هواپیمایی ساها پرواز امروز دوشنبه مشهد به تهران را کنسل کرده، هیچ پرواز جایگزینی وجود ندارد و ده‌ها خانواده زائر امام رضا(ع) ناچار به اقامت اضافه شده‌اند آن هم اگر شرایط طولانی شدن سفر از محدودیت های مالی گرفته تا زمانی را داشته باشند. جالب تر آنکه آژانس‌های فروشنده نیز هزینه بلیط را در لحظه عودت نداده و چند روز وجه را نزد خود نگه می‌دارند؛ گویا آنچه برای مسئولان مربوطه ارزش ندارد حق و حقوق زائران امام رضا(ع) است.

انتظار می‌رود مقامات بالاتر در وزارت راه مسئولین غیر‌پاسخگوی سازمان هواپیمایی کشوری را پاسخگو کنند تا جهت ضایع نشدن حق مسافران با ایرلاین ها برخورد لازم صورت گیرد.
پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار