gardeshban.ir

معرفی/

هتل کورت یارد بای ماریوت کلمبو؛ اقامتی لوکس و به یادماندنی در مرکز شهر+ تصاویر

هتل کورت یارد بای ماریوت کلمبو در سال ۲۰۲۲ افتتاح شده و از هتل‌های جدید کلمبو به شمار می‌رود. هتل ۵ ستاره Courtyard by Marriott Colombo در مرکز شهر کلمبو قرار دارد.
کد خبر: ۶۲۴۱۷
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳-1403 February 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل کورت یارد بای ماریوت کلمبو در سال ۲۰۲۲ افتتاح شده و از هتل‌های جدید کلمبو به شمار می‌رود. هتل ۵ ستاره Courtyard by Marriott Colombo در مرکز شهر کلمبو قرار دارد. با انتخاب هتل کورت یارد برای اقامت، تعطیلاتی ایده‌آل پیش رو خواهید داشت. در این هتل لوکس طیف وسیعی از امکانات برای مهمانان تدارک دیده شده است. 

یکی از مزیت‌های اقامت در هتل کورت یارد بای ماریوت نزدیکی به جاهای دیدنی کلمبو است. پارک ویرا مهداوی و پارک گاله فیس گرین از جاذبه‌های معروفی هستند که گردشگران را به خرید آنلاین بلیط هواپیما کلمبو ترغیب می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل کورت یارد بای ماریوت کلمبو

در هتل مدرن کورت یارد هر آنچه برای اقامتی بی‌نظیر لازم است، برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اساسی هتل به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش خدمات صرافی، کانسیرج، اتاق چمدان و فاکتور به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان انگلیسی هستند و به گرمی از مهمانان استقبال می‌کنند. در کورت یارد چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. 

Courtyard by Marriott Colombo پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. امکانات برگزاری همایش هتل کورت یارد را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. 

خدمات خانه‌داری به صورت رایگان انجام می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری استفاده کنید. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی راتمالانا در ۱۳ کیلومتری هتل قرار گرفته و خدمات شاتل فرودگاه به مهمانان ارائه می‌شود. لازم به ذکر است حیوانات خانگی در این هتل پذیرفته نمی‌شوند.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها

هتل Courtyard by Marriott Colombo دارای واحدهای اقامتی روشن و دلبازی است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق سوپریور کینگ، اتاق پریمیر کرنر کینگ، سوئیت یک‌خوابه کینگ، اتاق پریمیر کینگ و اتاق سوپریور تویین است. اتاق‌ها ویوی زیبایی از هتل یا دریا دارند. تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت در اتاق‌ها گنجانده شده است. همه‌ی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. 

میز، صندوق امانات، کتری برقی و اتو از سایر امکانات موجود در اتاق‌ها به شمار می‌رود. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است واحدهای این مجموعه دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه نیستند و لازم است هنگام رزرو این نکته را مدنظر داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل

هتل Courtyard by Marriott Colombo گزینه ایده‌آلی برای سفرهای تفریحی است. نزدیکی به سواحل زیبای کلمبو اقامتتان در هتل کورت یارد بای ماریوت را سرشار از آرامش بی‌پایان دریا خواهد کرد. هر زمان که تمایل داشته باشید، می‌توانید در کنار ساحل قدم بزیند. استخر روباز هتل در تمام طول سال باز بوده و استفاده از آن برای تمام مهمانان رایگان است. برای سرگرمی مهمانان فعالیت‌هایی نظیر تور آشنایی با فرهنگ محلی، تور پیاده‌روی، تماشای فیلم و بولینگ تدارک دیده شده است. باشگاه مجهز هتل رضایت خاطر ورزشکاران را کسب خواهد کرد.

رستوران هتل

رستوران هتل Courtyard by Marriott Colombo دارای فضایی مدرن و رمانتیک است. با اقامت در هتل کورت یارد روزتان با صرف صبحانه‌ای شامل خوراکی‌های کانتیننتال، وگان، گیاهی، حلال، آسیایی و آمریکایی آغاز خواهد شد. برای ناهار و شام می‌توانید از غذاهای دریایی، تایلندی، ایتالیایی، هندی، چینی و بین‌المللی رستوران نوش جان کنید. غذای کودک، رژیمی، میوه و نوشیدنی نیز موجود است. کافی‌شاپ هتل فضای دنجی برای صرف دسر و نوشیدنی دارد.

فاصله هتل کورت یارد بای ماریوت کلمبو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا پارک گانگارامایا: ۳۵۰ متر
فاصله تا پارک ویرا مهداوی: ۷۰۰ متر
فاصله تا گالری ملی هنر: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل گاله فیس: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک گاله فیس گرین: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان استقلال: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت خان کلمبو: ۳.۳ کیلومتر


هتل Courtyard by Marriott Colombo

هتل Courtyard by Marriott Colombo

هتل Courtyard by Marriott Colombo

هتل Courtyard by Marriott Colombo

هتل Courtyard by Marriott Colombo

هتل Courtyard by Marriott Colombo

هتل Courtyard by Marriott Colombo

هتل Courtyard by Marriott Colombo

هتل Courtyard by Marriott Colombo

هتل Courtyard by Marriott Colombo
پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار