gardeshban.ir

معرفی هتل های رشت؛ بهترین هتل رشت کدام است؟

رشت از آن شهرهایی است که با طبیعت سرسبز و آب و هوای دلپذیرش در تمام طول سال مسافران بی‌شماری را به‌سوی خود جذب می‌کند؛ به همین دلیل مراکز اقامتی متعددی نیز در شهر ساخته شده‌اند تا پذیرای مسافران باشند.
کد خبر: ۶۲۵۱۹
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳-1403 March 06
گردشبان (gardeshban.ir) :

رشت از آن شهرهایی است که با طبیعت سرسبز و آب و هوای دلپذیرش در تمام طول سال مسافران بی‌شماری را به‌سوی خود جذب می‌کند؛ به همین دلیل مراکز اقامتی متعددی نیز در شهر ساخته شده‌اند تا پذیرای مسافران باشند. اگر شما نیز از عاشقان شمال و فضای دلپذیر رشت هستید، در این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین هتل های رشت بیشتر آشنا شوید و در سفر بعدی‌تان در یکی از این مراکز اقامتی مهمان باشید.


معرفی هتل های رشت؛ بهترین هتل رشت کدام است؟

بهترین هتل های رشت


تعداد هتل های رشت کم نیست. برخی از آن‌ها نزدیک به دریا ساخته شده‌اند و برخی دیگر در حوالی میدان شهرداری قرار دارند؛ تنوع هتل های رشت باعث شده هر مسافری با هر سلیقه‌ای بتواند هتل محبوب خود را پیدا کند و سفری خاطره‌انگیز را تجربه کند. از معروف‌ترین هتل های رشت می‌توان به هتل کادوس، هتل شبستان، هتل پامچال و هتل اردیبهشت اشاره کرد. تمامی این هتل‌ها با داشتن امکانات کامل و به‌روز، نیاز گردشگران را برطرف می‌کنند. برخی از هتل‌ها همچنین دسترسی خوبی به جاهای دیدنی رشت دارند و تجربه خوبی را از اسکان در این شهر رقم می‌زنند.


در ادامه با برخی از بهترین هتل های رشت آشنا می‌شویم:


معرفی هتل های رشت؛ بهترین هتل رشت کدام است؟

هتل اردیبهشت رشت


یکی از قدیمی‌ترین هتل های میدان شهرداری رشت، هتل اردیبهشت نام دارد. این مرکز اقامتی ۲ ستاره در سال ۱۳۴۷ احداث و در سال‌های بعد چندین بار مرمت شد. دسترسی خوب این هتل به میدان شهرداری رشت باعث شده تا همواره موردتوجه گردشگران قرار گیرد؛ محل قرارگیری این هتل رشت به‌گونه‌ای است که با پای پیاده هم می‌توان از آنجا گردش در شهر را شروع کرد.


از جمله امکانات هتل اردیبهشت رشت می‌توان به فضای سبز، کانتر گردشگری، تاکسی‌سرویس، صندوق امانات و لاندری اشاره کرد. همچنین در اتاق‌های آن خدماتی مانند مینی بار، تهویه، وای‌فای، لوازم بهداشتی و مبلمان وجود دارد. هتل اردیبهشت یکی از اقتصادی‌ترین و دنج‌ترین مراکز اقامتی رشت است که همواره به گردشگران پیشنهاد می‌شود.
آدرس هتل اردیبهشت رشت: رشت، میدان شهدای ذهاب، کنار مخابرات


معرفی هتل های رشت؛ بهترین هتل رشت کدام است؟

هتل پردیس رشت


هتل ۲ ستاره پردیس یکی دیگر از هتل های رشت است که در مرکز شهر واقع شده و در سال ۱۳۶۴ تأسیس شده است. این مرکز اقامتی در چهارطبقه ساخته شده و در طول سال‌های فعالیتش چند بار مرمت شده است. از جمله امکانات هتل پردیس می‌توان به تاکسی‌سرویس، وای‌فای، اتاق چمدان و روم سرویس اشاره کرد. همچنین در اتاق‌های آن تمام خدمات موردنیاز مسافران مانند چای‌ساز، وای‌فای و غیره قرار داده شده است.


هتل پردیس دسترسی خوبی به حمام حاجی، باغ پرندگان آریا، باغ ژاپنی و موزه میراث‌فرهنگی گیلان دارد. به همین دلیل مورد استقبال گردشگران تور رشت قرار می‌گیرد. همچنین در کنار آن چندین فست‌فود واقع شده که می‌توانید پس از گردش در آنجا خود را به یک پیتزای لذیذ در یکی از بهترین رستوران های رشت مهمان کنید.

آدرس هتل پردیس رشت: رشت، بلوار امام خمینی، جنب خیابان منظریه


معرفی هتل های رشت؛ بهترین هتل رشت کدام است؟

هتل پامچال رشت


اگر به دنبال اسکان در یکی از لوکس‌ترین هتل های رشت هستید پیشنهاد ما به شما هتل پامچال است. این مرکز اقامتی ۳ ستاره شیک در بلوار امام خمینی قرار گرفته و دسترسی خوبی به کل شهر دارد. هتل پامچال در سال ۱۳۴۳ ساخته شده است؛ به همین دلیل به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین هتل های شهر رشت شناخته می‌شود.
از جمله امکانات آن می‌توان به نمازخانه، صندوق امانات، لاندری، صبحانه و وای‌فای اشاره کرد. همچنین در اتاق‌های آن مینی بار، تهویه، یخچال و لوازم بهداشتی وجود دارد. هتل پامچال دسترسی خوبی به خانه ترابی، آرامگاه هوشنگ ابتهاج، باغ محتشم و خانه میرزا کوچک خان جنگلی دارد. به همین دلیل گزینه خوبی برای اسکان ماجراجویان است.


آدرس هتل پامچال رشت: رشت بلوار امام خمینی، میدان مصلی


معرفی هتل های رشت؛ بهترین هتل رشت کدام است؟

هتل کادوس رشت؛ تنها هتل ۵ ستاره رشت


اگر لاکچری بودن هتل برایتان مهم است، هتل بزرگ کادوس رشت را از دست ندهید. این مرکز اقامتی ۵ ستاره یکی از بهترین هتل های رشت است که خدماتی عالی ارائه می‌دهد. از جمله امکانات آن می‌توان به فضای سبز، آرایشگاه، تهویه، صبحانه، پارک کودک، لاندری، خانه‌داری و پارکینگ اشاره کرد. همچنین در اتاق‌های آن خدماتی مانند مبلمان، آباژور، مینی بار و لوازم بهداشتی وجود دارد. این هتل ۵ طبقه دسترسی خوبی به باغ محتشم، مسجد چله خانه، پاساژ امیر و آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی دارد.


آدرس هتل کادوس رشت: رشت، بلوار آزادی، خیابان منظریه


معرفی هتل های رشت؛ بهترین هتل رشت کدام است؟

هتل آپارتمان صبوری رشت


آیا از آن دسته گردشگرانی هستید که دوست دارید خودتان آشپزی کنید؟ پیشنهاد ما به شما هتل آپارتمان صبوری است. این مجموعه یکی از بزرگ‌ترین هتل های رشت میدان شهرداری است که تجهیزات آشپزی کردن را در اختیارتان قرار می‌دهد. اتاق‌های این هتل ۳ ستاره آشپزخانه دارند و نیاز گردشگران را رفع می‌کنند. از دیگر خدمات هتل آپارتمان صبوری می‌توان به کافی‌شاپ، صندوق امانات، پارک کودک، رستوران، کانتر گردشگری، فضای سبز و لاندری اشاره کرد. همچنین در اتاق‌های آن لوازم بهداشتی، چای‌ساز، وای‌فای و غیره وجود دارد.


هتل آپارتمان صبوری دسترسی خوبی به پاساژ امیر، باغ محتشم، موزه شهرداری رشت، پارک سبزه میدان و خانه میرزا کوچک خان جنگلی دارد. قیمت مناسب این هتل باعث شده تا همواره به‌عنوان یکی از اقتصادی‌ترین هتل‌ها شناخته شود.


آدرس هتل آپارتمان صبوری: خیابان رسالت، پشت پمپ‌بنزین خطیبی


معرفی هتل های رشت؛ بهترین هتل رشت کدام است؟

بهترین هتل های رشت نزدیک دریا


یکی از بهترین هتل های رشت نزدیک به دریا کادوس است که در بالاتر به معرفی آن پرداختیم. با اسکان در آن می‌توانید طی مدت‌زمان کمی به دریا برسید و تفریح کنید. هتل پامچال نیز یکی از دیگر از هتل های محبوب رشت در حوالی دریا است که اسکان در آن را به همه گردشگران تور رشت پیشنهاد می‌کنیم. ناگفته نماند که هتل غدیر، وارش و هتل آپارتمان صبوری نیز دسترسی خوبی به دریا دارند و تجربه خوبی را برای گردشگران رقم می‌زنند.

کلام آخر


اگر دوست دارید تا به رشت سفر کنید پیشنهاد می‌کنیم که رزرو هتل های رشت را به سفرمارکت بسپارید. همکاران ما در تمام ساعات کاری پاسخگو شما هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید. همچنین می‌توانید با نصب اپلیکیشن سفرمارکت از تخفیفات ما آگاه شوید.

سوالات متداول



بهترین هتل های رشت میدان شهرداری کدام است؟


هتل اردیبهشت و پردیس از جمله هتل های رشت میدان شهرداری است که خدمات خوبی دارند.

بهترین هتل های رشت نزدیک دریا کدامند؟


هتل غدیر، وارش و آپارتمان صبوری از جمله بهترین هتل های رشت نزدیک دریا است.

ارزان‌ترین هتل های رشت کدامند؟


هتل غدیر، وارش و اردیبهشت از جمله ارزان‌ترین هتل های رشت به شمار می‌آیند.

چه موقع اقدام به رزرو هتل های رشت کنیم؟


پیشنهاد می‌کنیم که از دو هفته قبل از اینکه راهی سفر شوید، هتل خود را رزرو کنید تا با ظرفیت تکمیل شده آن‌ها روبه‌رو نشوید.

برچسب ها:
پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار