gardeshban.ir

دفاتر نمایندگی مراجع تقلید در مدینه و مکه راه‌اندازی شد

با ورود جمعی از نمایندگان آیات عظام و مراجع تقلید به سرزمین وحی، دفاتر نمایندگی آن‌ها در مکه و مدینه راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۶۲۵۵۱
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳-1403 March 08
گردشبان (gardeshban.ir) :

دفاتر نمایندگی مراجع تقلید در مدینه و مکه راه‌اندازی شد

جمعی از نمایندگان آیات عظام و مراجع تقلید غروب وارد فرودگاه مدینه منوره شده و از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسین رکن الدینی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری به نمایندگی از سرپرست حجاج ایرانی و علی اصغری رئیس ستاد مدینه و جمعی از مسئولان سازمان حج و زیارت و بعثه مورد استقبال قرارگرفتند.

 
این گروه، نمایندگان مراجع عظام تقلید حضرات آیات عظام جوادی آملی، حائری، سبحانی، سیستانی، شبیری زنجانی، مکارم شیرازی،  فیاض، نوری همدانی و وحید خراسانی بودند.


با ورود این گروه از نمایندگان آیات عظام، دفاتر نمایندگی مراجع تقلید در مدینه منوره و مکه مکرمه به منظور پاسخگویی به سوالات و دیگر امور شرعی در ایام حج فعال شده و مقلدان می‌توانند برای امور شرعی و مذهبی به آنان مراجعه کنند.


حجت الاسلام و المسلمین رکن الدینی در حاشیه مراسم استقبال از نمایندگان مراجع گفت: با توجه به حضور مقلدین مراجع مختلف در مراسم حج، نمایندگان مراجع تقلید برای ایجاد آرامش و پاسخگویی به سوالات شرعی زائرین در ایام حج وارد این سرزمین می شوند و برای دسترسی زائرین در دفاتر مربوط به مراجع در مدینه منوره و مکه مکرمه استقرار می یابند. 


 زائران می‌توانند به صورت مستقیم یا از طریق روحانیون کاروان‌های خود هر گونه سوال یا مورد شرعی را درباره اعمال و مناسک حج تمتع و موضوعات مرتبط با آن، با نمایندگان مرجع تقلید خویش مطرح کرده و بر اساس پاسخ دریافتی اقدام کنند.

برچسب ها:
پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار