gardeshban.ir

حضور میربیزنس بانک در پانزدهمین همایش بین‌المللی اقتصادی"روسیه-جهان اسلام: کازان فروم"

پانزدهمین همایش بین‌المللی اقتصادی"روسیه-جهان اسلام: کازان فروم" از 14 تا 19 ماه می 2024 در مرکز نمایشگاه های بین المللی کازان با حضور میربیزنس بانک برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۵۹۹
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳-1403 March 12
گردشبان (gardeshban.ir) :

به گزارش دیده بان گرشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، میر بیزنس بانک روسی تنها بانک با مشارکت 100 درصدی سرمایه خارجی است که موسس و تنها سرمایه‌گذار آن بانک ملی ایران است.

 نمایندگان بیش از 80 کشور از جمله امارات متحده عربی ، ترکیه ، ایران ، بحرین و دیگر کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در این رویداد شرکت داشتند.

همایش کازان بستر اصلی تعامل اقتصادی بین روسیه و کشورهای جهان اسلام است. هدف این همایش تقویت روابط اقتصادی ، تجاری ، علمی ، فنی ، اجتماعی و فرهنگی بین روسیه و کشورهای سازمان همکاری اسلامی است.

در سال 2023 ، همایش کازان توسط بیش از 15000 نفر از 85 کشور و 84 منطقه روسیه بازدید شد. این رویداد شامل کنفرانس های دوجانبه مانند روسیه و ایران بود و منجر به امضاء بیش از 100 توافقنامه و یادداشت تفاهم شد. 

برنامه امسال با بحث در مورد موضوعاتی مانند امور مالی اسلامی ، صنعت حلال، سرمایه گذاری های بین المللی ، فنآوری های نوآورانه ، گردشگری و کسب و کار بصورت گسترده‌تر برگزار شد.

برچسب ها:
پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار