gardeshban.ir

در سفر به استان خوزستان مطرح شد؛ بازاریان و اصناف همراهان همیشگی بانک ملی ایران

حسن مونسان، عضو هیات عامل و معاون امور شعب در سفر به استان خوزستان با ۴۰ نفر از روسای اتحادیه ها و اصناف استان و اداره امور شعب استان خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۲۶۰۹
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳-1403 March 13
گردشبان (gardeshban.ir) :

به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مونسان عضو هیات عامل بانک ملی ایران و معاون امور شعب، ضمن تشکر از حضور همه مهمانان با اشاره به مشارکت بانک ملی ایران در پروژه های کلان کشور و پرداخت تسهیلات عام المنفعه، بازاریان و اصناف را همراهان همیشگی این بانک دانست و از طراحی محصولات جدید برای بهره مندی هر چه بیشتر این قشر از خدمات بانک خبر داد.

وی طرح پذیرنده ملی را طرحی با امتیازات مناسب برای همه اقشار و فعالان اقتصادی عنوان کرد و گفت: از بسیج همه امکانات بانک ملی ایران برای رفع مشکلات و برآورده کردن خواسته های مشتریان بهره خواهیم گرفت.

گفتنی است در این دیدار یوسفی قیاسی مدیر امور شعب منطقه یک ، یوسفی مورزی رئیس اداره امور شعب استان خوزستان، بدری رئیس اتاق اصناف اهواز و نائب رئیس اتاق اصناف کشور و روسای اتحادیه ها و اصناف مختلف، اعم از صنایع، بازرگانان، بنکداران، داروخانه ها، پزشکان، ساخت و ساز، طلافروشان، جایگاه داران و غیره حضور داشتند.

بررسی عملکرد اداره امور شعب استان خوزستان

در ادامه سفر استانی معاون امور شعب بانک ملی ایران به خوزستان حسن مونسان ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور محترم و مردمی و همراهان ایشان، با تقدیر از کلیه همکاران صف و ستاد بابت تلاش های صورت گرفته گفت: با وجود مشکلات زیاد سال گذشته اداره امور شعب استان خوزستان عملکرد بسیار خوبی داشته و کسب جایگاه اول در بین بانک‌های استان حاصل هم دلی، هم صدایی، هم افزایی، وحدت، غیرت و تعصب همکاران در این استان و سراسر کشور است.

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ امسال را برای بانک ملی ایران سالِ عزت و اقتدار عنوان کرد و افزود: طرح اقتدار ملی نیز به همین جهت نامگذاری شده است.

معاون امور شعب بانک ملی ایران با اشاره به تحولات خوب در حوزه محصولات، طرح های مهربانی و پذیرنده ملی را ابزارهای خوبی برای بازاریابی و جذب منابع برشمردند و به همکاران نوید طراحی ماهانه محصول توسط معاونت بانکداری جامع را دادند.

عضو هیات عامل فن مذاکره را یکی از تکنیک ها و تاکتیک های بازاریابی عنوان کرد و افزود: مذاکره باید با آگاهی کامل و اشرافیت انجام شود تا بتوانیم طرف مقابل را مغلوب کنیم و به هدفمان برسیم.

علی اشرف یوسفی قیاسی مدیر امور شعب منطقه یک نیز با تشکر از تلاش و مشارکت همه همکاران، مهمترین سیاست بانک را که توسط مدیریت عامل بانک ملی ایران اعلام شد، حفظ رتبه اول منابع در سیستم بانکی و اولویت دوم را مدیریت دارایی و بدهی ذکر کرد.

اسماعیل یوسفی مورزی رئیس اداره امور شعب استان خوزستان نیز با تقدیر و تشکر از زحمات  همه همکاران و حضور و حمایت های معاون امور شعب بانک و مدیرامور شعب منطقه یک گفت : استان خوزستان سال گذشته در شاخص های مهم و اولویت دار، موفقیت های خوبی را کسب کرده است و یکی از استان های تاثیرگذار بر تمام آمارها و شاخص های کشوری بود . امید است امسال نیز سالی با موفقیت های بیشتر با عزم جدی همکاران استان برای حصول اهداف تعیین شده باشد.

در پنل گفتگو با همکاران این نشست نیز برخی از روسای حوزه ها و شعب به بیان پیشنهادات، نقطه نظرات و دغدغه های مورد نظر خود پرداختند که توسط عضو محترم هیات عامل پاسخ های لازم داده شد.

در بخش پایانی این مراسم از برخی روسا، معاونین و بانکداران برتر شعب و همچنین برخی از مسئولان ستادی با اهداء لوح، تقدیر به عمل آمد.

این همایش با حضور حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون امور شعب بانک ملی ایران، علی اشرف یوسفی قیاسی مدیر امور شعب منطقه یک، اسماعیل یوسفی رئیس اداره امور شعب استان، معاونین اداره، روسای حوزه ها، روسای شعب استان، کارشناسان ستادی و و دیگر همکاران استان به صورت وبیناری برگزار شد، ضمن اینکه عملکرد استان خوزستان در سال گذشته بررسی و تشریح شد.

برچسب ها:
پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها