gardeshban.ir

در گفت‌وگو با سرپرست حجاج ایرانی/

باقری: وزارت امور خارجه برای تسهیل حج هموطنان ایرانی تمام تلاش خود را به‌کار می‌بندد

سرپرست وزارت امور خارجه در گفت‌وگو با نماینده مقام معظم رهبری و سرپرست حجاج ایرانی، با اشاره به اینکه وزارت امور خارجه برای تسهیل حج هموطنان ایرانی تمام تلاش خود را به‌کار خواهد بست، از گفت‌وگوی مستمر با مسئولان عربستانی در این باره خبر داد.
کد خبر: ۶۲۷۴۴
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳-1403 March 25
گردشبان (gardeshban.ir) :

باقری: وزارت امور خارجه برای تسهیل حج هموطنان ایرانی تمام تلاش خود را به‌کار می‌بندد

در آستانه عزیمت حجاج ایرانی به مشاعر مقدسه، علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه با حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب، نماینده مقام معظم رهبری و سرپرست حجاج ایرانی گفت‌وگو کرد.

باقری با تاکید بر فریضه معنوی حج و درپیش بودن ایام تشریق ابراز امیدواری کرد که حجاج ایرانی از این زمان و مکان مقدس بهره معنوی برده و با حجی مقبول به میهن اسلامی بازگردند.

وی همچنین گفت: وزارت امور خارجه برای تسهیل حج هموطنان ایرانی تمام تلاش خود را به‌کار خواهد بست و برای این منظور و برگزاری حجی موفق و آرام با مسئولان محترم عربستان گفت‌وگوی مستمری دارد.

سید عبدالفتاح نواب در این گفت‌وگو نسبت به وضعیت حجاج ایرانی و انجام پیش‌بینی‌های لازم برای حضور حجاج در صحرای عرفات، مشعر و منی و همچنین ادامه حضور حجاج در مکه مکرمه و مدینه منوره توضیحاتی را ارائه داد.

باقری در این گفت‌وگو از زحمات و تلاش‌های کلیه نهاد‌های ایرانی برای تسهیل امور حجاج به‌ویژه بعثه حجاج ایران و همچنین مسئولان ذیربط عربستان تشکر کرد.

برچسب ها:
پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار