gardeshban.ir

اطلاعیه انتخاباتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی درباره برخی خبرسازی‌ها

به اطلاع ملت شریف ایران می‌رساند، این دبیرخانه و مجموعه مدیران آن در جایگاه سازمانی یا با عنوان سازمان درخصوص هیچکدام از کاندیداهای محترم نفیا و اثباتا اظهارنظر یا اقدامی نخواهد کرد و هرگونه خبرسازی در این خصوص مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۲۷۵۸
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳-1403 March 26
گردشبان (gardeshban.ir) :

اطلاعیه انتخاباتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی درباره برخی خبرسازی‌ها

براساس بند سه عهدنامه مدیران دولت مردمی سیزدهم که همانا «ارج نهادن به فرصت خدمت بی‌منت به مردم و تلاش مخلصانه و جهادی در گره‌گشایی از مسائل مردم» است، دبیرخانه شورایعالی و مجموعه مناطق آزاد لحظه‌ای فرصت خدمت به ملت شریف ایران را از دست نخواهد داد و بدور از توجه به حواشی رسانه‌ای در مسیر گره‌گشایی از مشکلات مردم گام بر خواهد داشت.

لذا ضمن دعوت به مشارکت حداکثری ملت شریف ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به اطلاع می‌رساند این دبیرخانه و مجموعه مدیران آن در جایگاه سازمانی یا با عنوان سازمان درخصوص هیچکدام از کاندیداهای محترم نفیاً و اثباتاً اظهارنظر یا اقدامی نخواهد کرد و هرگونه خبرسازی در اینخصوص مورد پیگرد قانونی و قضایی قرار خواهد گرفت.

همچنین مواضع و اقدامات رسانه‌ای دبیرخانه شورایعالی و سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی صرفا در سایت به آدرس www.freena.ir یا در پیام رسان بله به آدرس iranfreezones_ir@ اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب ها:
پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار