gardeshban.ir

بیشتر افراد، گردشگران زیرک و دانایی نیستند. شیوه های زیرکی در سفر، چیزی است که تنها با کسب تجربه در طول سفرهای متعدد به دست می آید. در آغاز، شما در طول سفرهایتان اشتباهات متعددی مرتکب می شوید. گردشگر زیرک بودن، پروسه ای است که پس از جا ماندن از اتوبوس و قطار، انجام رفتارهای احمقانه، ناآگاهی فرهنگی و اشتباهات کوچک و بی شمار به وجود می آید. سپس، یک روز به جایی خواهید رسید که به آسانی از این فرودگاه به فرودگاه دیگر جابجا می شوید و خودتان را مانند یک ماهی که در آب شنا می کند، در فرهنگ های جدید شناور می سازید. در نوشتار نکاتی درباره زیرکی در سفر، با معرفی راه ها، می خواهیم در سرعت گرفتن این پروسه به شما کمک کنیم و راهنمایی باشیم تا بدانید چگونه یک گردشگر زیرک باشید. این نکات مهم در پس انداز پول، بهتر خوابیدن، ماجراجویی و انجام کارهای متفاوت و پیش بینی نشده، آشنایی با مردم محلی و در نهایت یک گردشگر بهتر بودن به شما کمک می کنند.
کد خبر: ۱۰۷۲۰
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷-1397 December 16
گردشبان (gardeshban.ir) : وجود یک حوله در چمدانتان، واقعا در بین نکاتی درباره زیرکی در سفر الزامی است. شما هر لحظه ممکن است به حوله نیاز پیدا کنید؛ چه در ساحل باشید، چه در حال وقت گذرانی در پیک نیک یا تنها برای خشک کردن سر یا صورتتان. ممکن است مسافرخانه یا هتلی که در آن اقامت دارید، یک یا چند حوله در اختیار شما بگذارد اما هرگز نمی توانید در این زمینه مطمئن باشید؛ بخاطر داشته باشید که یک حوله کوچک، آنقدرها در سنگین تر شدن چمدانتان تاثیرگذار نخواهد بود.وقتی یک کوله پشتی کوچک می خرید، مجبور خواهید شد چیزهای کمتری با خود به سفر ببرید و سبک تر سفر کنید زیرا انسان ها یک تمایل طبیعی به پر کردن فضاهای خالی دارند بنابراین اگر کوله پشتی یا چمدانتان را پر نکنید و فضای اضافی در آن وجود داشته باشد، در نهایت، چیزهای بیشتری درون آن قرار خواهید داد و سپس از این کار پشیمان خواهید شد.این که یک تی شرت را چند روز پشت هم بپوشیم، کار نادرستی نیست. بهتر است نیمی از لباس هایی که فکر می کنید به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد در چمدان بگذارید زیرا بعدها متوجه خواهید شد که آنقدرها هم به آن ها نیاز ندارید. فهرستی از موارد ضروری را بنویسید؛ نیمی از آن ها را خط بزنید و بقیه را در چمدانتان قرار دهید. بعلاوه، از آنجایی که یک کوله پشتی کوچک انتخاب کرده اید، جای زیادی برای چیزهای اضافی نخواهید داشت و این یکی از شیوه های زیرکی در سفر هست.

در طول سفر، جوراب هایتان بر اثر پوشیدن زیاد، پاره شدن، گم شدن کم و کم تر می شوند بنابراین برداشتن چند جوراب اضافی بسیار توصیه می شود. بهتر است چند عدد بیشتر از آن تعداد جورابی که نیاز دارید، با خود ببرید. هیچ چیز بهتر از یک جفت جوراب نو و تمیز در بین نکاتی درباره زیرکی در سفر نیست.

اتفاقات بد همیشه در کمین هستند بنابراین این که یک کارت اعتباری اضافی همراه داشته باشید و در صورت دزدیده شدن یا گم شدن کارتتان از آن استفاده کنید، نکته مهمی در بین شیوه های زیرکی در سفر به شمار می رود. مسلما دلتان نمی خواهد در یک کشور غریبه، بدون هیچ پول و دسترسی به کارت اعتباریتان گیر بیفتید. اگر کارت اعتباری اضافی همراه نداشته باشید دچار دردسر خواهید شد و به اجبار می بایست از دیگران پول قرض کنید.

وقتی تنها سفر می کنید، در مورد خودتان و اینکه چگونه مستقل باشید، چیزهای بسیار زیادی می آموزید. بنظر می رسد یک کلیشه تکراری باشد اما کاملا حقیقت دارد. تکنفره سفر کردن به من آموخت که چگونه از خودم دفاع کنم، با مردم صحبت کنم و به آسانی از پس مواجه شدن با موقعیت های ناآشنا بر بیایم. سفر تکنفره باعث شد من با خودم راحت تر باشم، به من کمک کردم بدانم توانایی چه کارهای را دارم و به من اجازه داد تا آنجایی که می خواهم خودخواه باشم و کارهایی که خودم دلم می خواهد، انجام بدهم. اگر قبلا این کار را انجام نداده اید، ممکن است در ابتدا کمی برایتان سخت باشد و نیاز به زمان داشته باشید تا به آن عادت کنید اما بهتر است حداقل یک بار هم که شده این کار را انجام دهید. خودتان را در یک موقعیت سخت و خارج از محدوده آسایشتان قرار دهید و به این وسیله خودتان را غافلگیر کنید. وقتی این کار را می کنید و خودتان را تحت فشار می گذارید، مهارت های بسیار پرارزش زندگی را در بین نکاتی درباره زیرکی در سفر فرا می گیرید.

پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار