gardeshban.ir

امام جمعه مهریز گفت: نصب تصاویر شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در مکان‌های فرهنگی و گردشگری این شهرستان از بسیاری ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در منطقه پیشگیری می‌کند.
کد خبر: ۱۳۸۴۶
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 22
گردشبان (gardeshban.ir) :

ایرنا نوشت: حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در شورای مشورتی دفاع مقدس شهرستان افزود: این اقدام نه تنها سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین گردشگران می‌شود بلکه به عنوان کار فرهنگی، از مطالبه‌های خانواده شهیدان و ایثارگران منطقه است.

وی ادامه داد: اگر توسط مسئولان امر در مراکز گردشگری و تفرجگاه‌های این شهرستان تصاویر شهدا و وصیت‌های آنان نصب شود این کار موجب آشنایی بیشتر مردم به خصوص نوجوانان و جوانان با اهداف شهیدان و ضرورت تداوم راه آنها می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز تصریح کرد: اگر این مهم در عمل توسط دستگاه‌های مسئول در تفرجگاه‌های مختلف شهر اجرا شود شاهد پیشگیری از بسیاری معضلات فرهنگی مانند کشف حجاب و سگ گردانی از سوی برخی افراد خواهیم شد که گسترش این کار موجب نارضایتی مردم شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهریز نیز با اشاره به اهمیت نصب تصاویر شهدا در مکان‌های تاریخی و فرهنگی بر پیگیری آن طی ماه‌های آینده با همکاری دستگاه‌های اجرایی قول مساعد داد.

الهام جلوداری افزود: برای ترویج فرهنگ شهادت در بین مردم، جوانان و گردشگرانی که به مهریز می‌آیند می‌توان از طریق نصب تصاویر شهدا در فرهنگ سازی ارزش‌های دینی و انقلابی اقدام کرد.





پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار