gardeshban.ir

هوای بهاری و تابستانی گردشگران را به طبیعت‌گردی ترغیب کرده است اما متاسفانه در دو روز اخیر شاهد حوادث تلخ گردشگری بودیم.
کد خبر: ۱۴۱۶۹
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 31
گردشبان (gardeshban.ir) :

فوت سه مسافر در یک مجتمع اقامتی مشهد

مهدی رضایی معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد از حادثه منجر به فوت سه مسافر در یک مجتمع اقامتی خبر داد و گفت: نجاتگران آتش‌نشانی با حضور در خیابان عنصری مشهد و گشودن درب یکی از اتاق‌های ایک مجتمع اقامتی با جسم بی‌جان 3 زن که سن تقریبی آنها بین 25 تا 50 سال بود، مواجه شدند که با حضور تکنسین‌های اورژانس 115 در محل و بررسی بالینی، فوت این سه نفر تایید شد.

وی افزود: تحقیقات در خصوص چگونگی فوت این 3 نفر با توجه به مشاهده علائم گاز گرفتگی با مونوکسید کربن از سوی کارشناسان آتش‌نشانی آغاز شده است.

سقوط مرگبار پاراگلایدر در چهارمحال و بختیاری
سرپرست اورژانس 115 سامان در استان چهارمحال و بختیاری از فوت یک جوان 32 ساله اصفهانی بر اثر سقوط از پاراگلایدر در شهرستان سامان خبر داد. این جوان 32 ساله حوالی سامان ابتدای جاده جعفرآباد (چشمه یالانچی) به دلیل عدم کنترل پاراگلایدر در این منطقه سقوط کرد. این فرد که در سایت پروازی «گردنه‌رخ» مشغول عملیات پرواز بود از ارتفاع 200 متری سقوط کرد.

جسد راننده جت اسکی در آب‌های ساحلی عباس آباد
یک دستگاه جت اسکی با 2 سرنشین در حال حرکت در دریا در پلاژ طرح خصوصی شهرک آبادیس شهر کلارآباد از توابع عباس اباد در خارج از طرح و منطقه ممنوعه واژگون شده بود. جت اسکی حامل این دو جوان در برخورد با امواج دریا واژگون شد و راننده آن به دلیل نداشتن جلیقه نجات غرق شد و مسافر ان در حالی که جلیقه بر تن داشت نجات یافت.

واژگونی قایق گردشگران در گمیشان
واژگونی قایق گردشگران در سواحل شهرستان گُمیشان واقع در غرب استان گلستان و کرانه شرقی دریای خزر یک کشته برجای گذاشت. این حادثه در ساحل چارقلی گمیشان رخ داد که بر اثر آن یک فروند قایق حامل 10 نفر گردشگر اهل کلاله و بجنورد حین گشت زنی در دریا دچار نقص فنی و واژگونی شد که بر اثر آن یک نفر جان خود را از دست داد.

نیروهای دریابانی هلال احمر و فوریت‌های پزشکی استان گلستان در جستجوی پیکر متوفی که جوانی 24 ساله است، هستند.



پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار