gardeshban.ir

در حالیکه حدود یک ماه از بروز ناهنجاری اخلاقی در سد لفور سوادکوه می‌گذرد برخی گردشگران این بار در دریاچه ولشت مرزن آباد اقدام به رفتار‌های ساختارشکنانه مشابه زدند.
کد خبر: ۱۴۵۶۹
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸-1398 April 10
گردشبان (gardeshban.ir) :

در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده است برخی گردشگران در دریاچه ولشت مرزن آباد با پوشش نامناسب در حال قایقرانی و برخی‌ نیز با اندک پوششی در ساحل مشغول تفریح هستند.

خواجه کجوری بخشدار مرزن آباد با بیان اینکه شرکت آب منطقه‌ای بستر 500 هکتاری دریاچه ولشت را برای اهداف گردشگری به بخش خصوصی واگذار کرده است، گفت: در خصوص احتمال بروز ناهنجاری‌های اخلاقی به صورت حضوری و شفاهی به بهره بردار این مجموعه تذکرات لازم داده شده بود.

وی افزود: بعد از اتفاقی که در سد لفور افتاد شخصا با حضور در دریاچه ولشت به پیمانکار این دریاچه برای افزایش کنترل و نظارت جهت جلوگیری از ناهنجاری‌های اخلاقی تذکر داده شد که به نظر می‌رسد پیمانکار آن را رعایت نکرد.

خواجه کجوری گفت: این دریاچه 9 ساحل برای قایق سواری دارد که توسط پیمانکار کنترل می‌شود، اما زیرساخت‌ها در بخش‌هایی از بستر این دریاچه هنوز فراهم نشده و به نظر می‌رسد برخی افراد از این مسیر با قایق‌های شخصی وارد دریاچه شده باشند.

بخشدار مرزن آباد افزود: برخی گردشگران با سوء استفاده از نبود کنترل در بخش‌هایی از این دریاچه با قایق‌های بادی و شخصی وارد دریاچه می‌شوند.

وی افزود: در قراردادی که شرکت آب منطقه‌ای با پیمانکار بخش خصوصی منعقد کرده بر لزوم کنترل و نظارت‌های پیمانکار بر این موارد نیز تاکید شده است.

خواجه کجوری ادامه داد: شرکت آب منطقه‌ای باید پیمانکار را برای کنترل بیشتر مجاب کند و گرنه با ادامه این روند قرارداد مذکور باطل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران 




پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار