gardeshban.ir

شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان تمام نمایشگاه‌های بین‌المللی را به تعویق انداخته و موجب شده حتی هیچ اطلاعیه‌ای از تاریخ برگزاری این نمایشگاه‌ها وجود نداشته باشد. اما برخی از حوزه‌های مهم همچون میراث فرهنگی و هنر تصمیم به برگزاری نمایشگاه‌های خود به صورت مجازی گرفته‌اند.
کد خبر: ۲۵۲۶۶
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
با بحران جدی که کووید-19 در سراسر جهان به وجود آورده، بسیاری از فعالیت‌های مهم اقتصادی همچون برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌‌ها متوقف شده و امیدی برگزاری آن‌ها در شرایط کنونی نیست، اما با ابتکار عمل برخی از فعالان این حوزه از توقف کامل نمایشگاه‌ها و برخی سمینارها به ویژه در بخش میراث فرهنگی، موزه‌ها و آثار هنری جلوگیری شده و بستر مناسبی جهت ظهور نمایشگاه‌های تجاری مجازی در این بخش، فراهم آمده است.

حوزه میراث فرهنگی و هنر نیز از این غافله عقب نمانده و شروع به برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تجارت مجازی در این بخش کرده است. تجارت مجازی نه تنها یک بستر تبلیغاتی و شبکه‌ای مهم را برای مشاغل در این حوزه حفظ می‌کند، بلکه باعث می‌شود ردپا کربن با حمل و نقل اضافی کاهش یابد. هریک از شرکت‌های حوزه هنر و موزه‌های تاریخی می‌توانند با ایده‌های متفاوت و خلاقانه، غرفه نمایشگاهی خود را طراحی کرده و در آن به ارائه خدمات و فعالیت‌های مربوطه بپردازند.

شرکت‌کنندگان نیز می‌توانند با استفاده از یک نرم افزار تخصصی چهاربعدی به داخل نمایشگاه رفته و از تمام غرفه‌ها دیدن کنند. در مدت زمانی که نمایشگاه تعیین می‌کند، تمام شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان به صورت آنلاین حضور پیدا کرده و به ارائه خدمات و دریافت اطلاعات خود می‌پردازند.

همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند سئوالات خود را از غرفه‌داران به صورت خصوصی پرسیده و اطلاعات موردنظر خود را به دست آورند. همچنین مقرر شده کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های چندجانبه تخصصی نیز در این حوزه برگزار شود و همه شرکت‌کنندگان به صورت مجازی در آن حضور یابند.




پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار