gardeshban.ir

آویانکا، دومین هواپیمایی قدیمی دنیا برای جلوگیری از ورشکستگی از ایالات متحده درخواست کمک کرده است زیرا می خواهد از تبدیل شدن به یک قربانی دیگر صنایع حمل و نقل هوایی به دلیل شیوع کرونا جلوگیری کند.
کد خبر: ۲۶۵۶۵
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
این شرکت هواپیمایی اظهار داشته است که این تصمیم به دلیل تأثیر غیرقابل پیش بینی بیماری همه گیر کرونا ضروری بود".

آویانکا از اواسط ماه مارس تقریباً هیچ پروازی نداشته است و اعلام شده است که از سرگیری خدمات احتمالاً ماه‌ها و یا سال‌ها زمان خواهد برد.

دومین هواپیمایی بزرگ آمریکای جنوبی، بعد از LATAM، اعلام کرده است که تقریباً ۵.۳ میلیارد دلار بدهی دارد.

در همین زمان، این شرکت به دنبال از سرگیری عملیات‌های پروازی خود است زیرا به تدریج محدودیت های سفر تحمیل شده توسط دولت که مربوط به ویروس کرونا بوده است، در حال کاهش است.

مدیر اجرایی آویانکا گفته است: این شرکت در حال بحث و گفتگو برای تأمین اعتبار در بازارهای کلیدی آمریکای لاتین است که در آن پروازهایی از جمله کلمبیا را انجام می دهد تا نقدینگی ایجاد کند.

بیش از ۱۴۰ هواپیمای اویانکا زمین‌گیر شده‌اند، در حالی که بیشتر ۲۰۰۰۰ کارمند آن مجبور به رفتن به مرخصی بدون حقوق شده اند.

آویانکا که مختصر شده هواپیمایی ملی کلمبیا است، شرکت هواپیمایی حامل پرچم کلمبیا است، که در سال ۱۹۱۹ فعالیت خود را آغاز کرد. سال ۲۰۰۹ در آستانه سالگرد ۹۰ سالگی شرکت اویانکا، پس از کی‌ال‌ام در رتبه دوم از فهرست قدیمی‌ترین خطوط هواپیمایی فعال جهان شناخته شد.



پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار