gardeshban.ir

حریرچی گفت: توصیه می‌کنم مسافرت به مازندران به حداقل برسد،در این استان احتمال ابتلا بسیار بالا است.
کد خبر: ۲۹۲۲۲
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۹-1399 May 02
گردشبان (gardeshban.ir) :

حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت در بازدید از بیمارستان‌های آمل با بیان اینکه بیمارستان‌های کشور با مشکل دستگاه اکسیژن‌ساز رو به رو نیستند، گفت: فقط ۱۰ تا ۱۵ درصد بستری‌های کرونایی به اکسیژن نیاز دارند و مراکز درمانی کشور نیز بر همین مبنا طراحی شدند.

او افزود: برخی کشور‌ها در تامین نیاز اکسیژن بیماران کرونایی با مشکل رو به رو شدند، اما این مشکل در بیمارستان‌های کشور وجود ندارد.

حریرچی ادامه داد: بیمارستان‌های کشور مجهز به دستگاه اکسیژن ساز مرکزی هستند که اکسیژن مورد نیاز بیماران را تولید و از طریق لوله‌ها به بخش‌های منتقل می‌کنند.

قائم مقام وزیر بهداشت با بیان اینکه این سیستم در بیمارستان‌های آمل نیز وجود دارد، افزود: دو دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان آمل نصب شده و اگر باز هم نیاز باشد تامین خواهد شد.

او در خصوص شیوع ابتلا به کرونا در مازندران با بیان اینکه میزان احتمال ابتلا به کرونا در سفر‌های افزایش می‌یابد، از مردم خواست با توجه به تعطیلات پیش رو به هیچ وجه به مازندران سفر نکنند.

حریرچی بر رفتار مناسب و فاصله گذاری اجتماعی، برگزار نکردن دورهمی‌های خانوادگی، عروسی و ترحیم نیز تاکید کرد و گفت: مردم باید به پزشکان در مبارزه با این بیماری کمک کنند.

قائم مقام وزیر بهداشت، گفت: با تصمیم خود اصناف بازار‌های آمل طی هفته آینده تعطیل اعلام شد که جای قدردانی دارد.


باشگاه خبرنگاران


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار