gardeshban.ir

اداره گردشگری عربستان (STA) "ایده عمره" را در زمره اهداف فصل زمستان عربستان قرار داده است که به زودی راه اندازی می شود.
کد خبر: ۳۳۸۵۵
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۹-1399 September 04
گردشبان (gardeshban.ir) :
STA این موضوع را با هماهنگی وزارت حج و عمره و وزارت بهداشت سازماندهی می کند و این کاملاً با اقدامات پیشگیرانه و پروتکل های پیشگیری برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس پس از در نظر گرفتن وضعیت عمومی بهداشت مطابقت خواهد داشت. احمد الخطیب وزیر گردشگری این کشور، هفته گذشته در این مورد خبر داد.

اهداف برنامه فصل زمستان عربستان چهار جنبه عمده دارد: ارتقا زمستان سعودی از طریق برنامه های "زمستان خورشید"، "فصل زمستان" و "عمره" و ارتقا گردشگری در عربستان سعودی به صورت محلی، منطقه ای و بین المللی.

فعال کردن نقش بخش خصوصی برای توسعه بسته های مختلف گردشگری در مناطق گردشگری تعیین شده است و به افزایش سطح هزینه های بازدید کنندگان از طریق بسته های مختلف گردشگری و محصولات تحت پوشش تمام مقاصد گردشگری هدفمند کمک می کند.

در فصل تابستان عربستان سعودی ۳ میلیارد ریال سعودی (۳۱ درصد) بیشتر نسبت به سال ۲۰۱۹ هزینه کرده است. علاوه بر این، STA در کاهش درصد شکایات مربوط به برنامه های گردشگری داخلی از ۳۰ درصد به ۲ درصد موفق عمل کرده است. این مقام عربستانی همچنین عنوان کرد که وزارت بهداشت اقدامات مختلفی را برای افزایش سطح انطباق با مقررات ضد ویروس کرونا مانند استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی، استفاده از دستگاه های ضدعفونی کننده و رعایت بهداشت عمومی انجام داده است.



پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار