gardeshban.ir

معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی با اشاره به بازگشایی مرزهای کشور در ماه آینده، گفت: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تاسیسات گردشگری دقیق نظارت می‌شود.
کد خبر: ۴۱۶۹۴
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۴۰۰-1400 April 01
گردشبان (gardeshban.ir) :

ولی تیموری، معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی در نشست مجازی با مدیران کل و معاونان گردشگری استان‌های کشور با هدف هماهنگی و برنامه‌ریزی برای حضور شایسته در نمایشگاه گردشگری اکسپو دبی ۲۰۲۱ گفت: رویداد مهم و جهانی اکسپو دبی از دو منظر معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشور و بهره‌مندی از فرصت نزدیکی ایران با محل برگزاری این رویداد به منظور جذب گردشگران خارجی شامل بازدیدکنندگان و غرفه داران رویداد مذکور در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: نیاز است با توجه به نزدیکی زمان برگزاری رویداد اکسپو ۲۰۲۱ دبی و به طور کل فراهم آمدن امکان حضور گردشگران خارجی در کشور، استان‌هایی که مقصد گردشگری ورودی هستند؛ با تاکید، رصد و نظارت متوالی رعایت دقیق  شیوه نامه ها بهداشتی در مراکز مراکز و واحدهای گردشگری کشور همچنین آموزش مجدد به ذینفعان و بخش خصوصی مرتبط نیز بهره‌برداری از اقلام تبلیغاتی متناسب برای متقاعدسازی جهت جلب اعتماد گردشگران، آمادگی لازم را برای شروع مجددگردشگری بین‌المللی به صورت محدود و کنترل شده داشته باشند.

معاون گردشگری گفت: هر یک از ادارات کل استانی باید با ارائه دو برنامه شامل نخست، برنامه تخصصی از جمله اقدامات برای حضور در غرفه گردشگری همچنین برنامه دوم شامل مشارکت در سایر بخش‌های حاضر در عرضه صنعت گردشگری کشور به صورت شایسته، موثر عمل کنند.

نمایشگاه اکسپو دبی در بازه زمانی ۶ ماه از ۲۱ اکتبر ۲۰۲۱ تا مارس ۲۰۲۲ برابر با ۲ مهر ۱۴۰۰ لغایت فروردین ۱۴۰۱ در شهر دبی کشور امارات با حضور بیش از ۱۹۲ کشور و پیش‌بینی بیش از ۲۵ میلیون نفر بازدیدکننده برگزار می‌شود.

ایرنا نوشت، پاویون جمهوری اسلامی ایران نیز در متراژ ۲۰۱۴ هزار متر مربع با شعار «ایران، تمدنی کهن و استوار؛ تنوع اقوام و میزبان ملت‌ها» در موقعیت مکانی مطلوبی این نمایشگاه قرار دارد. حوزه گردشگری نیز در ۶۰ مترمربع به صورت مستقیم و در۳۸۲ متر مربع به صورت مشارکتی معرفی ظرفیت‌های صنعت گردشگری کشور را عهده‌دار خواهد بود.   




پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار