gardeshban.ir

وزیر کشور تاکید کرد: فرایند آزاد سازی سواحل کشور به طول ۶۰ متر با روند بسیار مناسبی اجرایی شده و تلاش داریم با محوریت شهرداران سواحل ازاد شده هر چه سریعتر در اختیار مردم برای استفاده قرار گیرد.
کد خبر: ۵۱۰۲۹
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰-1400 November 28
گردشبان (gardeshban.ir) :
احمد وحیدی در نشست مشترک با استانداران استان‌های ساحلی شمال و جنوب کشور، گفت: در نشست امروز که با حضور همه استانداران استان های ساحلی کشور برگزار شد؛ روند پیشرفت آزاد سازی سواحل کشور به طول ۶۰ متر از حریم ساحل به صورت کارشناسی و دقیق مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر کشور تصریح کرد: کار آزاد سازی سواحل به نحو مناسب و موثری در استان های شمالی کشور پیش رفته است.

وی اضافه کرد: در دو استان گیلان و مازندران آزادسازی سواحل با پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی صورت گرفته است و کار در این خصوص با جدیت کامل ادامه دارد.

وی همچنین گفت: در استان گلستان هم خوشبختانه از همان ابتدا مساله خاصی در حوزه تصرف سواحل نداشته‌ایم.

وحیدی در ادامه سخنان خود به استان‌های جنوبی کشور اشاره کرد و گفت: در استانهای خوزستان، بوشهر و هرمزگان هم روند آزاد سازی سواحل آنجام شده و خوشبختانه مشکل خاصی در این استان‌ها وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وحیدی در خصوص ساماندهی سواحل هم گفت: در این حوزه محوریت کار با شهرداران مناطق است و تلاش داریم با انجام حمایت‌های فنی و لجستیکی لازم هر چه سریعتر سواحل آزاد شده در اختیار شهروندان کشور برای استفاده قرار گیرد.
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار