gardeshban.ir

به‌مناسبت روز جهانی مردم‌شناسی همایشی با عنوان «شرق، آیینه آیین‌های کهن» به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۱۰۵۵
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰-1400 November 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
همایش «شرق، آیینه آیین‌های کهن» به‌مناسبت روز جهانی مردم‌شناسی و با تکیه بر مردم‌شناسی شرق، روز شنبه ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ تا ۲۰ با سخنرانی تعدادی از مردم‌شناسان و جامعه‌شناسان در شش نشست و به‌صورت مجازی در اسکای‌روم برگزار می‌شود.

در نخستین نشست این همایش که از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به دبیری علیرضا حسن‎‌زاده برگزار می‌شود، سیدمحمد بهشتی، محمد میرشکرایی، عباس قنبری عدیوی و بهروز وجدانی به ارائه مطالب خواهند پرداخت.

لینک نشست اول: https://www.skyroom.online/ch/richt.dtp/world1

دبیر نشست دوم نیز که از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود، فریده مجیدی‌ست و سخنرانان آن مرتضی رضوان‌فر، منیژه مقصودی، حسین میرزایی، مریم نعم‌ طاووسی و ژیلا مشیری خواهند بود.

لینک نشست دوم: https://www.skyroom.online/ch/richt.dtp/world2

دبیران و سخنرانان نشست‌های سوم و چهارم که در بازه ۱۲ تا ۱۴ برگزار می‌شوند، به‌ترتیب ژیلا مشیری(دبیر)، ناصر رضایی، نادعلی فلاح، فریده مجیدی، شبان میرشکرایی، گلفام شریفی، مریم رهجو در نشست سوم و پرویز فیضی(دبیر)، روح‌الله نصرتی، کاوه فرهادی، افشین نادری، بهنوش شمس‌اللهی و مینو سلیمی در نشست چهارم خواهند بود.

لینک نشست سوم: https://www.skyroom.online/ch/richt.dtp/world1

لینک نشست چهارم:  https://www.skyroom.online/ch/richt.dtp/world2

نشست پنجم به دبیری فریده مجیدی و ارائه نکاتی از مهرداد عربستانی، جبار رحمانی، آتوسا مومنی، سیدهاشم موسوی و لیلا کفاش‌زاده از ساعت ۱۴ تا ۱۶ خواهد گذشت.

لینک نشست پنجم: https://www.skyroom.online/ch/richt.dtp/world1

دبیر نشست آخر که بین ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می‌شود، افسرالملوک ملکی‌ست و سخنرانان آن علی بکتاش، سمیه کریمی و علیرضا حسن‌زاده هستند.

لینک نشست ششم:  https://www.skyroom.online/ch/richt.dtp/world2

 لینک همایش:

https://www.skyroom.online/ch/richt.dtp/world1 
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار