gardeshban.ir

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های هوشمند گردشگری سلامت برنامه گردشگری ایران، از ایجاد پلتفرم واحد در جهت استفاده گردشگران سلامت خبر داد.
کد خبر: ۵۱۲۰۶
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۰-1400 December 03
گردشبان (gardeshban.ir) :

محمد پناهی عضو شورای سیاستگذاری جامعه گردشگری سلامت ایران، گردشگری سلامت را موضوعی بین دستگاه‌های متولی دانست و هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه‌های متولی چون وزارت بهداشت، میراث فرهنگی، وزارت امور خارجه و اتاق بازرگانی، را در حوزه گردشگری سلامت از نکات لازم برشمرد.

وی بیان کرد که گردشگری سلامت، تا باز شدن مرز‌ها و فروکش کردن کرونا، رویکرد آماده سازی و بستر سازی را در فعالیت‌های خود به صورت جدی دنبال می‌کند.

آموزش تخصصی بازاریابی گردشگری سلامت

پناهی از جمله اقدامات صورت گرفته در این حوزه را ارائه آموزش‌های تخصصی در حوزه بازاریابی گردشگری سلامت و خدمات سفر (مانند صدور ویزا، ترانسفر و اقامت، خدمات مربوط بیمارستان و...) اعلام کرد.

ایجاد کمیته گردشگری طب ایرانی

دبیر کمیته گردشگری دفتر طب ایرانی، به ورود طب ایرانی به حوزه گردشگری سلامت برای اولین بار اشاره کرد. کمیته گردشگری طب ایرانی با محوریت وزارت بهداشت تشکیل شده و وظیفه آن شناساندن جایگاه و شأن طب ایرانی (طب سنتی) و بحث جاذبه ای، درمانی، طبیعت درمانی و الگو‌های رفتاری است.

ایجاد پلتفرم اطلاعات گردشگری سلامت

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های هوشمند گردشگری سلامت برنامه گردشگری ایران، از ایجاد پلتفرم واحد در جهت استفاده گردشگران سلامت یاد کرد. وی از الزامات وجود این پلتفرم، به لزوم وجود اطلاعات درباره تعرفه در این حوزه، باکس و بسته واحد در رابطه با پزشکان، اطلاعاتی در حوزه مجموعه‌های اقامتی ارائه دهنده خدمات، بیمارستان‌های فعال در این حوزه و سایر اطلاعاتی از این قبیل دانست.


باشگاه خبرنگاران 


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار