gardeshban.ir

وزیر میراث فرهنگی در جریان بازدید از شهر بهارستان که به همراه علیرضا ایزدی مشاور خود و مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان انجام شد بر تکمیل پروژه متروی اصفهان به بهارستان تاکید کرد.
کد خبر: ۵۴۰۷۶
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱-1401 March 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
بازدید وزیر میراث‌فرهنگی از امکانات رفاهی، درمانی و گردشگری اصفهان

به گزارش گردشبان، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که در قالب بیست و پنجمین سفر هیأت دولت در اصفهان حضور دارد و به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان اصفهان به سر می‌برد در ادامه برنامه‌های بازدید خود به شهر بهارستان رفت.


او در ادامه برنامه‌های خود همراه با علیرضا ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از ادامه عملیات احداث متروی اصفهان به بهارستان، مکان های درمانی و ... بازدید کرد


ضرغامی در این بازدید گفت: با توجه به این‌که جمعیت فعلی بهارستان صد هزار نفر است و پیش‌بینی‌ها حاکی است این جمعیت تا دو برابر جمعیت فعلی قابل افزایش است، مسئولان استان در این شهر در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب به‌منظور توسعه متوازن این شهر هستند.


وی تاکید کرد: درصد قابل‌توجهی از جمعیت فعالی بهارستان در اصفهان شاغل هستند، لذا می‌طلبد رفت‌وآمد این شهروندان به اصفهان تسهیل شود، به همین منظور همیاری دولت و مسئولان محلی در تکمیل ادامه خط متروی اصفهان به بهارستان می‌تواند نقش مهمی در توسعه بهارستان ایفا کند.

پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار