gardeshban.ir

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: انتظار می رود این اتفاق خوب برای قسمت غرب شهر بندرعباس و بازگشایی پادگان نیروی دریایی ارتش که تقریبا حدود ۵۰ درصد مسیر کوتاه‌تر و کاهش بار ترافیکی و رفع نقاط حادثه خیز و تسهیل در عبور و مرور به همراه داشته باشد.
کد خبر: ۵۶۸۴۳
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱-1401 October 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
حسن سالاری صبح امروز (۲۹ دی ماه) در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: مسیر بازگشایی پایگاه هوایی ارتش جمهوری اسلامی به سمت شرق به طول ۲ کیلومتر که توافق چهار جانبه بین شهرداری، راه و شهرسازی، نیروی هوایی ارتش و استانداری هرمزگان انجام شده و در حال سیر مراحل پایانی و تآیید نهایی آن هستیم که اتفاقی بزرگ در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر بندرعباس خواهد بود.

وی بیان کرد: انتظار می رود این اتفاق خوب برای قسمت غرب شهر بندرعباس و بازگشایی پادگان نیروی دریایی ارتش که تقریبا حدود ۵۰ درصد مسیر کوتاه‌تر و کاهش بار ترافیکی و رفع نقاط حادثه خیز و تسهیل در عبور و مرور و نکته مهم موضوع پدافند غیرعامل در منطقه غرب شهربندرعباس باتوجه به عبور و مرور وسایل نقلیه بسیار زیاد مربوط به صنایع و بنگاه های اقتصادی که در غرب شهر بندرعباس واقع شده‌اند را به همراه دارد.

سالاری عنوان کرد: جا دارد از زحمات وتلاش های همکاران در شورای شهر و مجموعه شهرداری و همه کسانی که در این راستا همکاری و همیاری دارندریال تقدیر و تشکر کنیم امیدواریم به زودی زود شاهد انجام این اتفاق و توافق حائز اهمیت در راستای بازگشایی باشیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم همه ما با انسجام بیشتر و وفاق و همکاری با صبر، بردباری و گذشت فقط رضای خدا و خدمت به مردم را سرلوحه قرار داده و عاقبت امورمان ختم به خیر شود.
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار