gardeshban.ir

هتل رادیسون کلمبو، گزینه‌ای محبوب برای گردشگران سریلانکا+عکس

هتل رادیسون کلمبو ساختمان مدرنی در مرکز شهر کلمبو است. Radisson Hotel Colombo از هتل‌های لوکس کلمبو است و از گزینه‌های محبوب برای گردشگران سریلانکا به شمار می‌رود.
کد خبر: ۶۲۵۳۱
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۳-1403 March 07
گردشبان (gardeshban.ir) :

هتل رادیسون کلمبو ساختمان مدرنی در مرکز شهر کلمبو است. Radisson Hotel Colombo از هتل‌های لوکس کلمبو است و از گزینه‌های محبوب برای گردشگران سریلانکا به شمار می‌رود. در هتل رادیسون از امتیازات متنوعی برخوردار خواهید شد. نزدیکی به ایستگاه‌های مترو، گردش در شهر و بازدید از جاهای دیدنی کلمبو را برای مهمانان میسر ساخته است. با اقامت در این هتل تنها ۱.۶ کیلومتر تا گالری ملی هنر فاصله خواهید داشت، پارک ویرا مهداوی نیز ۱.۷ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. سواحل زیبایی نیز در کلمبو وجود دارند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما کلمبو می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. با انتخاب هتل رادیسون به راحتی می‌توانید از سواحل زیبای سریلانکا بازدید نمایید.


امکانات و خدمات عمومی هتل رادیسون کلمبو

در هتل لوکس رادیسون امکانات متنوعی برای مهمانان مهیا گشته است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. استفاده از پارکینگ نیز رایگان است و نیازی به رزرو ندارد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان انگلیسی هستند و به گرمی از مهمانان استقبال می‌کنند. پذیرش هتل ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدمات تور، صرافی و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل رادیسون چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. هتل رادیسون پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و افراد بالای ۱۲ سال بزرگسال محسوب می‌شوند. ناگفته نماند هتل رادیسون برای استفاده مهمان معلول عزیز بهینه‌سازی شده است. آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند. امکانات برگزاری همایش، هتل Radisson Hotel Colombo را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. خدمات خانه‌داری در هتل رادیسون رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، اتو و لاندری هتل استفاده کنید. فرودگاه راتمالانا حدود ۱۰ کیلومتر تا هتل فاصله دارد و خدمات شاتل فرودگاهی به مهمانان ارائه می‌شود. ناگفته نماند حیوانات خانگی در این هتل پذیرش نمی‌شوند.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها

هتل Radisson Hotel Colombo دارای ۱۵۸ واحد اقامتی زیبا و دل‌باز است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق پریمیوم، اتاق سوپریور و سوئیت است. منظره زیبایی از دریا از اتاق‌ها دیده می‌شود. همه‌ی واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. امکانات دیگر اتاق‌ها شامل مینی‌بار، تلویزیون صفحه‌تخت، تلفن، کتری برقی، میز، اتو و کمد لباس است. ناگفته نماند هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. گهواره به صورت رایگان به مهمانان ارائه می‌شود و ارائه سرویس اضافی با پرداخت هزینه امکان‌پذیر است.


امکانات تفریحی هتل

نزدیکی به ساحل مهم‌ترین جذابیت هتل رادیسون است، با اقامت در این هتل در هر زمان که تمایل داشته باشید می‌توانید در ساحل قدم بزنید یا در دریا شنا کنید. در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر روف‌تاپ هتل شنا کنید. ویوی زیبایی از استخر دیده می‌شود و در تمام طول سال باز است. باشگاه ورزشی از دیگر امکانات تفریحی هتل Radisson Hotel Colombo است.


رستوران هتل

برای صرف غذا می‌توانید به رستوران داخل هتل تشریف ببرید. صبحانه در هتل Radisson Hotel Colombo به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود. هتل فضای مدرنی دارد و انواع غذاهای محلی و آسیایی در آن سرو می‌شود. انواع غذاهای گیاهی، وگان، بدون گلوتن و حلال نیز موجود است. ناگفته نماند هتل رادیسون دارای خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید.


فاصله هتل رادیسون کلمبو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا گالری ملی هنر: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک ویرا مهداوی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان استقلال: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک گاله فیس گرین: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا فانوس دریایی: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت خان: ۵ کیلومتر

 

هتل Radisson Hotel Colombo

 

هتل Radisson Hotel Colombo

 

هتل Radisson Hotel Colombo

 

هتل Radisson Hotel Colombo

 

هتل Radisson Hotel Colombo

 

هتل Radisson Hotel Colombo

 

هتل Radisson Hotel Colombo

 

هتل Radisson Hotel Colombo

 

هتل Radisson Hotel Colombo

پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار