gardeshban.ir

معرفی/

آشنایی با هتل کیمالا پوکت؛ یکی از بهترین و بی نظیرترین اقامتگاه های 5 ستاره تور تایلند و جزیره پوکت + تصاویر

هتل کیمالا پوکت در مجموع دارای 38 ویلا است که با امکانات اختصاصی و شگفت انگیز و با سرویس شبانه روزی در اختیار میهمانان است.ویلا های این هتل 5 ستاره در قسمت های جنگلی و زیر سایبان های طبیعی قرار دارد.هتل کیمالا پوکت
کد خبر: ۶۲۸۷۹
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳-1403 April 06
گردشبان (gardeshban.ir) :

هتل کیمالا پوکت بدون شک یکی از بهترین و بی نظیرترین هتل های 5 ستاره تور تایلند و جزیره پوکت است که در سفر خود می‌توانید در ان اقامت داشته باشید.این هتل در سال 2016 تاسیس شد و پیشرفته ترین امکانات را در خود جای داده است.طراحی فوق العاده و نحوه چیدمان دکوراسیون شنا را شگفت زده خواهد کرد. 

از فرودگاه بین المللی تا keemala resort hotel in Phuket حدود 19 کیلومتر فاصله دارد . مجموعه ۵ ستاره ی کیمالا در نزدیکی ساحل پاتونگ است هم چنین این مجموعه در ارتفاعات پوکت و دور از شلوغی و هیاهوی شهر در بالای تپه ها قرار گرفته است . هتل های تایلند اقامتی به یاد ماندنی را برای مسافران خود رقم می زنند و همه ساله پذیرای تعداد زیادی از گردشگران هستند .


هتل کیمالا پوکت در مجموع دارای 38 ویلا است که با امکانات اختصاصی و شگفت انگیز و با سرویس شبانه روزی در اختیار میهمانان است.ویلا های این هتل 5 ستاره در قسمت های جنگلی و زیر سایبان های طبیعی قرار دارد.

 


keemala resort hotel in phuket دارای تراس ، باغ ، استخر شنا با فضایی زیبا و صندلی های مخصوص حمام آفتاب ، دکوراسیون مدرن و مینیمال در اتاق ها ، اسنک بار ، مرکز فیتنس با تجهیزات کامل ، سونا و اسپا با هزینه ی اضافه ، رستوران با فضایی آرام و دل پذیر ، اینترنت وای فای به صورت رایگان در همه جای هتل ، پارکینگ رایگان اختصاصی در محل بدون نیاز به رزرو قبلی ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی با هزینه ی اضافی انجام می شود ، آسانسور ، تور های داخلی و خارجی ، فکس ، مرکز خرید ، سالن کنفرانس برای قرار های کاری شما ، شاتل فرودگاهی ، سیستم تهویه ی مطبوع هوا ، اسنک بار ، میز و صندلی جدا ، لوازم بهداشتی ، اتاق های مخصوص افراد غیر سیگاری ، آسانسور و . . . می باشد .

 

چرا هتل کیمالا پوکت را انتخاب می کنند ؟


هتل کیمالا پوکت به علت موقعیت مکانی مناسب ، معماری و طراحی منحصر بفرد ، منظره های زیبا و دیدنی از طبیعت ، امکانات بی نظیر ، خدمات عالی ، تجهیزات لوکس ، دیزاین شیک و بسیار زیبا با فضا سازی های فوق العاده مورد انتخاب اکثر مسافران تور تایلند  قرار می گیرد .

رستوران هتل


رستوران هتل کیمالا  یک فضای بسیار زیبا و لوکس مخصوص صرف وعده های غذایی در اختیار شما قرار می دهد . در فضای لوکس و آرام رستوران از شام و نوشیدنی های متنوع الکلی و غیر الکلی لذت ببرید . صبحانه به صورت بوفه ارائه می شود و شامل انواع خوراکی ها ، نان های فانتزی ، میوه های گرمسیری و . . . است .

 

همچنین اگر رژیم غذایی خاصی دارید، می توانید به محض رسیدن به هتل منوی غذای رژیمی اختصاصی خود را با رستوران هتل هماهنگ کنید تا برایتان آماده کنند.

سالن ورزشی و ماساژ ویژه مهمانان پوکت


این هتل دارای سالن ورزشی و فیتنس مجهز به بسیاری از وسایل و تجهیزات بدن سازی می باشد و مسافران پوکت می توانند با پرداخت هزینه اضافه یک ماساژ تایلندی و هیجان انگیز را تجربه کنند . همان طور که می دانید ماساژ در تایلند یکی از فعالیت های محبوب به شمار می آید .

 

پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها