gardeshban.ir

گزارش/

معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟

حضور دائمی گردشگران در این شهر زیبا باعث شده تا اقامتگاه‌های متنوع و گوناگونی در سطح شهر ساخته شوند؛ هر مسافری متناسب با هزینه، سطح امکانات درخواستی، نزدیکی به اماکن دیدنی و ... می‌تواند اقدام به رزرو هتل های اصفهان کند.
کد خبر: ۶۲۵۳۵
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۳-1403 March 07
گردشبان (gardeshban.ir) :

اصفهان از جمله مهم‌ترین مقصدهای گردشگری در ایران است. این شهر زیبا که دارای تاریخی غنی و سرشار از جاذبه‌های گردشگری است، همه ساله افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. بسیاری از هموطنان کشورمان و گردشگران خارجی در طول سال راهی اصفهان می‌شوند تا جاذبه‌های «نصف جهان» را از نزدیک ببینند و چند روزی مهمان شهر باشند. البته هتل های اصفهان با معماری‌های زیبا و سنتی به خودی خود از جاذبه‌های شهر محسوب می‌شوند.


حضور دائمی گردشگران در این شهر زیبا باعث شده تا اقامتگاه‌های متنوع و گوناگونی در سطح شهر ساخته شوند؛ هر مسافری متناسب با هزینه، سطح امکانات درخواستی، نزدیکی به اماکن دیدنی و ... می‌تواند اقدام به رزرو هتل های اصفهان کند.


تنوع بی‌اندازه‌ی هتل در اصفهان سبب شد تا در این مقاله به بررسی هتل های اصفهان بپردازیم و درباره ویژگی‌های مختلف آن‌ها مانند امکانات رفاهی، هزینه جهت اقامت، نزدیکی به مناطق گردشگری و ... اطلاعات ارزشمندی در اختیار شما مخاطبین گرامی قرار دهیم؛ پس با ما همراه باشید!


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟

بهترین هتل های ۵ ستاره اصفهان


اغلب بهترین هتل های اصفهان هتل‌های ۵ ستاره‌ای هستند که در این شهر تاریخی قرار دارند. این دسته از اماکن اقامتی، دارای بهترین امکانات بوده و در جلب رضایت مهمانان عملکردی درخشان داشته‌اند. در ادامه به بررسی چند مورد از این هتل های معروف در اصفهان خواهیم پرداخت.


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟

هتل عباسی؛ شکوه و عظمت



اگر نگوییم بهترین، باید گفت که هتل عباسی یکی از بهترین هتل های اصفهان است. این هتل مجلل و ۵ ستاره، دارای قدمتی بالغ بر ۳۰۰ سال بوده و در خیابان معروف چهارباغ عباسی قرار دارد. جالب است بدانید دستور ساخت این هتل باشکوه توسط شاه سلطان حسین صفوی داده شده و در سال ۱۳۵۱، این هتل شروع به کار کرد؛ سپس یکبار و در سال ۱۳۹۰ بازسازی و مرمت شد. در این هتل لوکس، ۲۲۵ اتاق و سوئیت وجود دارند.


هتل عباسی از مجهزترین و بهترین هتل‌های اصفهان است که در آن ۴ تالار پذیرایی که شامل کافه و رستوران می‌شوند، قرار دارد. نماهای این هتل از باغ و گنبد فیروزه مسجد چهارباغ الهام گرفته شده است که زیبایی آن را دوچندان می‌کند.


دسترسی به این هتل بسیار آسان است؛ زیرا هتل عباسی در نزدیکی اماکن تفریحی و تاریخی همچون کاخ هشت‌بهشت، سی و سه پل و میدان نقش جهان قرار دارد. همچنین فاصله این هتل تا راه‌آهن ۲۲ کیلومتر و تا فرودگاه، ۲۶ کیلومتر است؛ بنابراین اگر با خرید بلیط هواپیما یا قطار به اصفهان سفر کرده‌اید می‌توانید در عرض چند دقیقه خودتان را به هتل برسانید.


در این اقامتگاه می‌توان اتاق‌های یک تخته، دو تخته، دو خواب، چهار نفره و... را رزرو کرد. از امکانات این مجموعه می‌توان به ۲ رستوران، پارکینگ سرپوشیده، پارکینگ روباز، اینترنت رایگان و نامحدود، استخر، صندوق امانات، چای‌خانه سنتی، اتاق چمدان، کافی‌شاپ، کتابخانه و... اشاره کرد. قیمت اتاق‌های این هتل از ۴.۸۰۰ میلیون آغاز می‌شود.


آدرس: میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهارراه آمادگاه سمت چپ


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟

هتل عطار؛ آرامش توأم با هنر و تاریخ



اگر تصمیم به رزرو هتل اصفهان دارید، توصیه می‌کنیم حتماً نگاهی به هتل عطار و امکانات آن بیندازید. این هتل مجلل و فوق‌العاده زیبا، دارای طرح و نمای تاریخی بوده و اتاق‌های آن نیز با هنر زیبا و ظریف اصفهانی مزین شده است.


در این مجموعه اقامتی، می‌توانید اتاق‌های دو و چهار نفره با امکانات کامل را رزرو کنید. هتل عطار دارای امکانات رفاهی زیادی از جمله رستوران، استخر، سالن ورزشی، حمام ترکی، پارکینگ و صبحانه رایگان، صندوق امانات، اینترنت رایگان در لابی، تاکسی‌سرویس و... است.


این مجموعه اقامتی نزدیک به اماکن تفریحی و تاریخی قرار دارد و گردشگران می‌توانند با طی‌کردن فاصله ۳ کیلومتری، خود را به کاخ هشت‌بهشت و با طی‌کردن مسافت ۴ کیلومتری، خود را به عمارت عالی‌قاپو برسانند. همچنین فاصله این هتل با راه‌آهن و فرودگاه نیز به ترتیب ۳۱ و ۲۸ کیلومتر است.


آدرس: خیابان مسجد سید، کوچه ۱۹


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟

هتل چهارباغ؛ یک اقامتگاه نوساز و مجلل



اگر قصد رزرو هتل در اصفهان را دارید و می‌خواهید در هتلی نوساز و در عین حال مجلل اقامت داشته باشید، هتل چهارباغ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه در سال ۱۴۰۲ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. موقعیت مکانی این هتل که در خیابان چهارباغ عباسی قرار دارد، باعث شده بسیاری از گردشگران مسافت بسیار کمی را برای بازدید از اماکن دیدنی پشت سر بگذارند. قیمت اتاق‌های این هتل از ۴ میلیون تومان آغاز می‌شود.


هتل چهارباغ در ۴ طبقه و با ۱۳۸ اتاق ساخته شده است. امکانات رفاهی این مجموعه که شامل رستوران، پارکینگ، اینترنت در لابی، استخر، فروشگاه، اتاق چمدان، سالن بیلیارد، خشک‌شویی، مرکز اسپا، سالن‌های ماساژ و... است.


فاصله این هتل تا کاخ هشت‌بهشت ۱ کیلومتر، تا سی و سه پل ۱ کیلومتر و تا کاخ عالی‌قاپو، ۲ کیلومتر است. نزدیکی این هتل به اماکن دیدنی، از امتیازهای ویژه این مجموعه اقامتی بوده که باعث عدم خستگی گردشگران برای بازدید می‌شود. علاوه بر این فاصله این هتل تا راه‌آهن و فرودگاه به ترتیب ۲۵ و ۲۶ کیلومتر است؛ به همین دلیل هتل چهارباغ انتخابی مناسب برای کسانی است که با خرید بلیط قطار و هواپیما راهی اصفهان شد‌ه‌اند.


آدرس: اصفهان، ابتدای خیابان شیخ بهایی


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟

هتل کوثر؛ تلاقی فیروزه و زیبایی



آخرین مجموعه اقامتی که در بخش هتل های ۵ ستاره اصفهان قصد معرفی آن را داریم، هتل کوثر است. این هتل مجلل در مقابل سی و سه پل و در سال ۱۳۴۷ ساخته شد. جالب است بدانید ابتدا نام این هتل کوروش بود؛ اما پس از مدتی و بنا به شرایط، نام این هتل به کوثر تغییر پیدا کرد. بازسازی این هتل در سال ۱۳۸۳ انجام شده و تغییرات مهمی در آن اعمال شد.

هتل کوثر دارای ۷ طبقه و ۲۲۵ اتاق است که می‌توانید آن را در انواع مختلف مانند یک نفره، دو نفره، رویال و دبل رزرو کنید. در این مجموعه اقامتی، امکانات ارزشمندی قرار دارد. پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، استخر، سالن ورزشی، آتلیه عکاسی، خشک‌شویی، آرایشگاه، سالن ماساژ، صرافی، رستوران و... از جمله ویژگی‌های این هتل لوکس هستند. کمترین قیمت برای رزرو یک اتاق از این هتل، ۳.۷۰۰ میلیون تومان است.


جهت دسترسی به این هتل، می‌توانید از بلوار ملت به سی و سه پل برسید و هتل را در روبه‌روی آن مشاهده کنید. همچنین برای رسیدن به هتل از راه‌آهن و فرودگاه نیز باید مسافت ۲۲ و ۲۷ کیلومتری را طی کنید.
آدرس: اصفهان - سی و سه پل - بلوار ملت

بهترین هتل های ۴ ستاره اصفهان


اگر قصد دارید کمی در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی کنید، می‌توانید در هتل های ۴ ستاره اقامت کنید. این هتل ها در مقایسه با هتل های ۵ ستاره، دارای امکانات رفاهی کمتری هستند؛ بااین‌حال همچنان از هتل‌های با کیفیت و معروف اصفهان محسوب می‌شوند. در ادامه به بررسی تعدادی از این موارد می‌پردازیم.


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟

هتل پیروزی؛ قدیمی و با اصالت



هتل پیروزی، نام هتلی در اصفهان است که در سال ۱۳۵۴ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۶ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. این هتل که پیش‌تر با نام داریوش فعالیت می‌کرد، دارای امکانات مناسبی جهت اقامت گردشگران است. این مجموعه اقامتی در ابتدای چهارباغ پایین پایین و حوالی میدان امام حسین قرار دارد. هتل پیروزی در ۵ طبقه ساخته شده و دارای ۹۵ اتاق است. قیمت اتاق‌های این هتل از شبی ۲.۹۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.


فاصله این هتل اصفهان با جاذبه‌های تاریخی اصفهان بسیار کم است؛ به طوری که برای رسیدن به کاخ هشت‌بهشت، ۵۰۰ متر، برای رسیدن به کاخ چهل ستون اصفهان ۱ کیلومتر و برای رسیدن به سی و سه پل باید ۲ کیلومتر را طی کنید. همچنین برای رسیدن به این هتل از راه‌آهن و فرودگاه، باید مسافت ۲۳ و ۲۵ کیلومتری را طی کنید.


هتل پیروزی دارای امکاناتی نظیر اینترنت نامحدود و رایگان در لابی، صندوق امانات، پارکینگ رایگان، ترانسفر رایگان فرودگاهی، کافی‌شاپ، رستوران، تاکسی‌سرویس و... بوده که گردشگران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.


آدرس: اصفهان، میدان امام حسین، ابتدای خیابان چهارباغ پایین


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟

هتل آسمان؛ مدرن و زیبا



هتل آسمان اصفهان، در سال ۱۳۸۴ و در زمینی به مساحت ۹۰۰۰ متر ساخته شد. لازم به ذکر است که این هتل در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل که در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی در شهر اصفهان قرار دارد، شامل ۱۳ طبقه و ۹۳ اتاق است. جالب است بدانید هتل آسمان با مدرن‌ترین و آخرین استانداردهای روز اروپا ساخته شده و از رستوران گردان بهره می‌برد. شروع قیمت‌های این هتل از ۲.۳۰۰ میلیون تومان است.


این اقامتگاه در خیابان شهید مطهری جنب پل فلزی واقع شده است. گردشگران می‌توانند در این هتل ۴ ستاره از امکاناتی مانند اینترنت رایگان لابی، پارکینگ رایگان، استخر، کافی‌نت، کافی‌شاپ، رستوران، تاکسی‌سرویس و... استفاده کنند.


هتل آسمان اصفهان موقعیت مکانی مناسبی دارد و در فاصله‌ی ۱.۸ کیلومتری با سی و سه پل، ۳.۶ کیلومتری با کاخ عالی‌قاپو و ۴ کیلومتری با کاخ چهلستون قرار گرفته است. فاصله این هتل با راه‌آهن و فرودگاه اصفهان نیز به ترتیب برابر با ۲۴ و ۳۰ کیلومتر است.


آدرس: اصفهان، خیابان شهید مرتضی مطهری، مقابل پل فلزی


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟

هتل سفیر؛ دنج و دوست‌داشتنی



برای رزرو هتل در اصفهان، می‌توانید هتل ۴ ستاره سفیر را در نظر داشته باشید. این هتل در سال ۱۳۷۱ ساخته و در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل در خیابان آمادگاه و مقابل هتل عباسی قرار دارد و به دلیل لوکیشن مناسب، از مقاصد محبوب گردشگران به حساب می‌آید. لازم به ذکر است که هتل سفیر در ۶ طبقه و ۱۰۰ واحد ساخته شده است. کمترین مقدار هزینه برای یک اتاق این هتل، ۳.۲۵۰ میلیون تومان است.


فاصله هتل سفیر تا کاخ هشت‌بهشت ۷۰۰ متر، تا کاخ عالی‌قاپو ۱ کیلومتر و تا سی و سه پل تنها ۱.۲ کیلومتر است و همین موضوع باعث می‌شود محل مناسبی برای اقامت و دسترسی به جاهای دیدنی اصفهان باشد. شما می‌توانید با طی‌کردن مسافت ۲۲ و ۲۷ کیلومتری به ترتیب از راه‌آهن و فرودگاه به هتل سفیر برسید.


در این اقامتگاه، مسافران می‌توانند از پارکینگ رایگان، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، استخر، کافی‌شاپ، رستوران، فروشگاه، تاکسی‌سرویس، کرایه اتومبیل بدون راننده و... استفاده کنند. همچنین مسافران می‌توانند با اقامت در این هتل، از صبحانه رایگان فولبرد نیز بهره ببرند.


آدرس: اصفهان، چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه (شهید مدنی)، مقابل هتل عباسی


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟

هتل عالی‌قاپو؛ آرامش در مکانی قدیمی



هتل عالی‌قاپو، دیگر اقامتگاهی است که مسافران برای سفری به‌یادماندنی، می‌توانند از آن استفاده کنند. این هتل که از جمله قدیمی‌ترین اماکن رفاهی اصفهان است، در سال ۱۳۴۶ ساخته شد. البته در سال ۱۳۹۶ نیز این هتل دستخوش تغییراتی شد تا سطح کیفی آن ارتقا پیدا کند. این هتل در خیابان شمس‌آبادی، خیابان کوالالامپور و در سمت راست خیابان چهارباغ عباسی قرار دارد. اتاق‌های این هتل از قیمت ۲.۶۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.


این هتل تا سی و سه پل ۵۳۰ متر، تا کاخ هشت بهشت ۱.۸ کیلومتر و تا میدان نقش جهان نیز ۴ کیلومتر فاصله دارد.


از جمله امکانات رفاهی موجود در این اقامتگاه، می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، استخر، رستوران، کافی‌شاپ، خشک‌شویی و... اشاره کرد. هتل عالی‌قاپو با حفظ ظاهر سنتی و تاریخی خود، از جمله هتل های اصفهان برای اقامتی راحت و به‌یادماندنی است. همچنین فاصله این هتل از راه‌آهن و فرودگاه ۲۴ و ۲۶ کیلومتر است.


آدرس: اصفهان، خیابان شمس‌آبادی، انتهای خیابان کوالالامپور، سمت راست خیابان چهارباغ عباسی

بهترین هتل های ۳ ستاره اصفهان


هتل های ۳ ستاره نسبت به ۴ و ۵ ستاره دارای قیمت کمتری هستند. در ادامه به بررسی تعدادی از این هتل ها خواهیم پرداخت و امکانات آن ها را با هم مرور خواهیم کرد. برای آشنایی با بهترین هتل های اصفهان برای اقامتی مقرون‌به‌صرفه با ما همراه باشید.


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟

هتل آوین؛ زیبایی و پاکیزگی



اگر قصد رزرو هتل در اصفهان را دارید و برایتان قیمت و پاکیزگی مهم است، هتل آوین از جمله بهترین انتخاب‌ها است. این هتل که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد، دارای ۲ طبقه و ۷۰ اتاق است و لوکیشن مناسبی دارد که رفت و آمد را برای مسافران آسان خواهد کرد.


امکانات رفاهی هتل آوین شامل پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، رستوران، کافی‌شاپ، باشگاه بدنسازی، صندوق امانات، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات تور و... می‌شوند.


پمپ‌بنزینفاصله این هتل تا مسجد شیخ لطف‌الله ۱ کیلومتر، تا میدان نقش جهان ۱ کیلومتر و تا کاخ عالی‌قاپو، ۲ کیلومتر است.


آدرس: اصفهان، چهارراه شکرشکن، ابتدای خیابان هاتف، روبروی پمپ‌بنزین، بن‌بست نور


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟

هتل ونوس؛ تلاقی قیمت و امکانات مناسب



یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره اصفهان با امکانات بسیار مناسب و هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه، هتل ونوس است. این هتل در سال ۱۳۹۰ تأسیس شد و در سال ۱۳۹۶ یکبار مورد بازسازی قرار گرفت. مساحت این هتل بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع بوده و این بنا در ۷ طبقه و ۵۸ اتاق ساخته شده است. حداقل هزینه برای هر شب اقامت در این هتل، ۱.۱۵۰ میلیون تومان است.


این اقامتگاه در خیابان آمادگاه، حدفاصل چهارراه گلدسته و چهارراه فلسطین واقع شده که مسافران با طی مسافتی ۱ کیلومتری به کاخ عالی‌قاپو، ۱.۵ کیلومتری به سی و سه پل و ۲ کیلومتری به پل خواجو می‌رسند.


پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و نامحدود لابی، استخر و جکوزی، اتاق چمدان، صرافی، خدمات ماساژ، کافی‌شاپ، رستوران و... از جمله امکاناتی است که درون این اقامتگاه رفاهی قرار دارد و گردشگران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.


آدرس: اصفهان، خیابان آمادگاه، حدفاصل چهارراه گلدسته و چهارراه فلسطین


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟

هتل صفوی؛ اقامت آسان و دلپذیر



هتل صفوی از جمله هتل های اصفهان است که آرامش و راحتی مسافران را تضمین می‌کند. این هتل در سال ۱۳۸۶ ساخته شده و در سال ۱۳۹۶ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است. هتل صفوی ۶ طبقه و ۴۰ اتاق دارد و حداقل هزینه برای اقامت در این هتل به مدت یک شب، ۹۹۰ هزار تومان است.


هتل صفوی در خیابان فلسطین واقع شده و با کاخ عالی‌قاپو، کاخ هشت‌بهشت و سی و سه پل به ترتیب ۱، ۱.۳ و ۱.۹ کیلومتر فاصله دارد؛ از این رو مکانی ایده‌آل برای مسافرانی است که قصد دارند کمترین مسافت را از هتل تا اماکن دیدنی طی کنند.


در ارتباط با امکانات رفاهی تدارک‌دیده‌شده برای این هتل نیز باید عنوان کرد که پارکینگ رایگان، اینترنت نامحدود و رایگان در لابی، کافی‌شاپ، چای‌خانه سنتی، رستوران، تاکسی‌سرویس، خدمات باربری و... موارد در این اقامتگاه دیده شده است.


آدرس: اصفهان، چهارراه فلسطین، ابتدای خیابان فلسطین


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟

هتل زهره؛ مجلل و ارزنده



اگر برای رزرو هتل در اصفهان، ارزنده بودن را ملاک قرار دهید، هتل اسپادانا از جمله بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. این اقامتگاه رفاهی در سال ۱۳۸۴ افتتاح شد و ۱۳ سال بعد، در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل لوکیشن مناسبی دارد؛ به طوری‌که کافی است خیابان فردوسی را به سمت خیابان عافیت و منوچهری طی کنید تا به محل این اقامتگاه برسید. کمترین هزینه برای رزرو این هتل، ۲.۳۵۰ میلیون تومان به ازای هر شب است.


پارکینگ رایگان، اینترنت نامحدود و رایگان در لابی، چای‌خانه سنتی، رستوران، کافی‌شاپ، کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات تور، تاکسی‌سرویس و... از جمله امکانات رفاهی این هتل هستند.


فاصله این اقامتگاه تا کاخ عالی‌قاپو ۱.۳ کیلومتر، تا سی و سه پل ۱.۴ کیلومتر و تا مسجد شیخ لطف‌الله ۲ کیلومتر است؛ بنابراین اگر قصد دارید در نزدیکی این اماکن تاریخی و دیدنی اقدام به تهیه هتل نمایید، هتل زهره اصفهان می‌تواند انتخاب شایسته‌ای باشد.


آدرس: اصفهان، خیابان فردوسی، مابین خیابان عافیت و منوچهری

بهترین هتل های ۲ ستاره اصفهان


اگر به‌دنبال گزینه‌هایی مقرون‌به‌صرفه برای اقامت در اصفهان باشید، به هتل های ۲ ستاره‌ای می‌رسیم که با وجو قیمت مناسبشان، امکانات کم ولی باکیفیتی نیز به مهمانان ارائه می‌دهند. اگر قصد رزرو چنین هتل‌هایی را دارید، توصیه می‌کنیم این بخش را تا انتها مطالعه نمایید.


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟

هتل ملک؛ سنتی و جذاب



اگر تمایل دارید در یکی از هتل های اصفهان با فضای سنتی و تاریخی اقامت داشته باشید، هتل ملک انتخاب مناسبی است. این هتل در سال ۱۳۸۶ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. لوکیشن این اقامتگاه سنتی در مرکز اصفهان بوده و دسترسی بسیار آسان و راحتی به اماکن تاریخی نظیر میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف‌الله و عمارت عالی‌قاپو دارد. حداقل هزینه برای اقامت به مدت یک شب در این هتل، ۸۹۰ هزار تومان است.


این اقامتگاه در ۳ طبقه ساخته شده و تنها ۱۹ واحد اقامتی دارد. امکانات این هتل ۲ ستاره شامل پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و نامحدود لابی، چای‌خانه سنتی، سرویس تاکسی، صندوق امانات، رستوران، کافی‌شاپ، صرافی، خدمات تور و... است.


آدرس: اصفهان، خیابان هشت‌بهشت غربی، خیابان ملک شمالی


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟

هتل جلفا؛ مجلل و آبی



هتل جلفا از جمله هتل های اصفهان با قدمت زیاد است، سال ساخت این هتل به سال ۱۳۵۴ برمی‌گردد. البته این هتل یک بار و در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی به منظور ارتقای سطح کیفی قرار گرفت. این هتل ۲ ستاره دارای ۳ طبقه بوده و ۶۴ اتاق در آن ساخته شده است. حداقل هزینه برای اقامت در این هتل، ۹۳۵ هزار تومان به ازای هر شب است.
این هتل اصفهان در خیابان حکیم نظامی و درون کوچه کلیسای وانک قرار دارد. با ۳ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به کلیسای وانک برسید و از آن دیدن کنید. همین‌طور این هتل تا سی و سه پل با خودرو تنها ۷ دقیقه فاصله دارد.


از جمله امکاناتی که در هتل جلفا وجود دارد می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و نامحدود لابی، صندوق امانات، رستوران، کافی‌شاپ، اتاق سیگار، فروشگاه، سرویس تاکسی، صرافی و... اشاره کرد.


آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، روبه‌روی خیابان خاقانی، کوچه کلیسا وانک


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟

هتل ابن سینا؛ سنتی و زیبا



برای رزرو هتل اصفهان در درجه کیفی ۲ ستاره، می‌توانید از هتل ابن سینا واقع در خیابانی به همین نام استفاده کنید. این هتل شامل ۲ طبقه و ۶۰ واحد است. مراحل ساخت این اقامتگاه در سال ۱۳۹۰ به اتمام رسید و در سال ۱۳۹۵ نیز مورد بازسازی قرار گرفت.


به دلیل موقعیت مکانی هتل ابن سینا، گردشگران می‌توانند با طی کردن ۶۰۰ متر به مسجد جامع برسند. همین‌طور فاصله این هتل تا کاخ هشت‌بهشت ۳ کیلومتر و تا سی و سه پل، ۵ کیلومتر است.


امکانات رفاهی این هتل به‌عنوانشامل پارکینگ رایگان، اینترنت نامحدود و دارای هزینه در لابی، خشک‌شویی و سرویس تاکسی هستند.


آدرس: اصفهان، خیابان ابن سینا، کوچه ۳۷


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟

هتل نگین جی؛ زیبایی و آرامش



از جمله بهترین هتل های اصفهان در درجه کیفی ۲ ستاره، هتل نگین جی است. این هتل در سال ۱۳۸۴ ساخته شد و یکبار در سال ۱۳۹۶ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. هتل نگین جی ۳ طبقه و ۲۰ واحد دارد.


دررابطه‌با امکانات هتل نگین جی، می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و نامحدود لابی، صندوق امانات، کافی‌نت، آژانس مسافرتی، خدمات تشریفات ویژه، خدمات تور و تاکسی، آتلیه و … اشاره کرد. حداقل هزینه برای رزرو یک شب اقامت در این هتل، ۱.۴۶۰ میلیون تومان است.


هتل نگین جی در میدان احمد آباد واقع شده و به‌واسطهمسافران می‌توانند پس از استراحت در اقامتگاه، به اماکن تاریخی و دیدنی واقع در اصفهان بروند و اوقات خوشی را بگذارنند. فاصله این هتل تا مجتمع سیتی سنتر اصفهان ۵ کیلومتر، تا باغ گل‌ها ۶ کیلومتر و تا میدان نقش جهان نیز ۶.۵ کیلومتر است.


آدرس: اصفهان، میدان احمدآباد، خیابان جی، حدفاصل سه‌راه شهید رجایی و اریسون

بهترین هتل های ۱ ستاره اصفهان


هتل‌های یک ستاره کمترین قیمت را میان هتل های اصفهان دارند و طبیعی است که امکانات رفاهی کمتری نیز ارائه دهند؛ بااین‌حال اگر قصد داشته باشید اقامتی مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی را تجربه کنید، هتل های یک ستاره بهترین گزینه‌های پیش روی شما هستند.


در ادامه به بررسی تعدادی از بهترین هتل های ۱ ستاره اصفهان می‌پردازیم.


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟

هتل جام فیروزه؛ خوش‌نام و زیبا



هتل جام فیروزه اصفهان در سال ۱۳۹۵ ساخته شد. این هتل ۱ ستاره به دلیل دسترسی آسانی که به اماکن تاریخی و دیدنی اصفهان دارد، مورد انتخاب بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. این هتل در خیابان استانداری و نبش میدان نقش جهان واقع شده و فاصله آن تا کاخ عالی‌قاپو تنها ۱۰۰ متر است. علاوه بر این مسافران می‌توانند با صرف مسیری ۱ کیلومتری به کاخ هشت‌بهشت برسند و از گذراندن زمان در این اماکن لذت ببرند. گردشگران می‌توانند با ۹۰۰ هزار تومان، یک شب در این هتل اقامت داشته باشند.


در ارتباط با امکانات رفاهی جهت آسایش گردشگران، این هتل شرایط زیر را مهیا کرده است: اینترنت رایگان و نامحدود لابی، کافی‌شاپ، خدمات خانه‌داری، خشک‌شویی، سرویس تاکسی، اتاق سیگار و... . لازم به ذکر است که هتل دارای ۲ طبقه و ۱۵ واحد اقامتی است.


آدرس: اصفهان، خیابان استانداری، گذر سعدی، نبش میدان نقش جهان


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟

هتل پارتیکان؛ دکوراسیون قدیمی و هیجان‌انگیز



اگر برای اقامت در شهر اصفهان تمایل دارید از یک هتل با تم قدیمی و دکوراسیون جذاب استفاده کنید، توصیه ما به شما هتل ۱ ستاره پارتیکان است. این اقامتگاه در سال ۱۳۸۷ و در نبش ضلع جنوب غربی میدان نقش جهان ساخته شد و به همین دلیل دسترسی بسیار مناسبی به اماکن تاریخی دارد و می‌تواند در کنار داشتن تم قدیمی و جذاب، دسترسی آسانی به مسافران خود ارائه نماید. هتل پارتیکان اصفهان در ۳ طبقه و ۱۳ واحد ساخته شده است. حداقل هزینه برای رزرو یک شب در این هتل، ۸۹۰ هزار تومان است. این هتل در فاصله ۲۴۰ متری کاخ عالی‌قاپو، ۵۳۰ متری کاخ چهلستون و ۹۸۰ متری کاخ هشت‌بهشت واقع شده است.


امکاناتی که جهت رفاه حال گردشگران در هتل پارتیکان قرار داده شده است عبارت‌اند از: رستوران، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، کافی‌شاپ، صرافی، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، صندوق امانات، سرویس تاکسی، خدمات باربری و خدمات تهیه بلیط.


آدرس: اصفهان، خیابان استانداری، کوچه گذر سعدی، ضلع جنوب غربی نقش جهان


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟

هتل پارس اصفهان؛ راحتی و آسایش



از جمله بهترین هتل اصفهان با ۱ ستاره کیفی، هتل پارس است. این هتل قدیمی در سال ۱۳۲۷ ساخته شد. البته این اقامتگاه یکبار و در سال ۱۳۹۴ به منظور افزایش و ارتقا سطح کیفی، مورد بازسازی قرار گرفت. این اقامتگاه ۱۰ اتاق برای رزرو دارد. لوکیشن هتل پارس در خیابان چهارباغ عباسی، مقابل آمادگاه و جنب بانک ملت است. حداقل هزینه‌ای که برای رزرو یک شب در این هتل باید صرف کرد، ۱.۷۰۰ میلیون تومان است.


به سبب موقعیت مکانی این هتل، مسافران می‌توانند با صرف ۱ کیلومتر به کاخ هشت‌بهشت رسیده و از آن دیدن کنند. همچنین سی و سه پل نیز در دسترس بوده و فاصله آن از این هتل تنها ۱.۷ کیلومتر است.


در هتل پارس اصفهان امکانات رفاهی و ارزنده‌ای برای مسافران تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و محدود در لابی، صندوق امانات، صرافی، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، خدمات خانه‌داری و صرافی از جمله امکانات این هتل است. البته عدم وجود رستوران و پارکینگ را می‌توان از معایب این هتل دانست.


آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، مقابل خیابان آمادگاه، جنب بانک ملت


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟

هتل سرای اردیبهشت؛ فضای سبز با تم تاریخی و دلنشین



یکی از بهترین هتل های اصفهان با فضای سرسبز و دلنشین، هتل سرای اردیبهشت است. این هتل در سال ۱۳۹۶ ساخته شد. هتل سرای اردیبهشت اصفهان دارای ۲ طبقه و ۱۶ واحد بوده و دسترسی آسانی به اماکن تاریخی و دیدنی این شهر دارد. کمترین میزان هزینه‌ای که برای رزرو یک شب در این هتل باید صرف کنید، ۵۰۰ هزار تومان است.


رستوران، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، خدمات تور، کرایه اتومبیل بدون راننده، گشت نیمروزی، صرافی و سرویس تاکسی از جمله امکانات رفاهی این هتل هستند که برای مهمانان تدارک دیده شده‌اند.


آدرس: اصفهان، خیابان کاشانی، حدفاصل خیابان شیخ بهایی و خیابان طالقانی، کوچه ۳۱

بهترین بوتیک هتل های اصفهان


اگر عازم اصفهان هستید و وست دارید سفرتان را حتی بیش‌ازپیش به‌یادماندنی کنید می‌تواند به‌جای ماندن در هتل، در یک بوتیک هتل اصفهان اقامت داشته باشید. بوتیک هتل‌ها به اقامتگاه‌هایی گفته می‌شود که دارای تم تاریخی و کلاسیک بوده و عموماً عمارت‌های باشکوهی به حساب می‌آیند. این اقامتگاه‌ها می‌توانند امکانات و خدمات مناسبی را به مهمانان ارائه کنند.


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟

بوتیک هتل کاخ سرهنگ



از جمله زیبا‌ترین و چشم‌نوازترین هتل بوتیک های اصفهان مربوط به کاخ سرهنگ است. این مکان اقامتی که مربوط به دوره صفویه بوده عمری بالغ بر ۳۵۰ سال دارد. این هتل بوتیک در سال ۱۴۰۰ آغاز به کار کرد. با حضور در این اقامتگاه، می‌توانید نمای زیبایی از گچبری، آینه‌کاری و لایه‌چینی را مشاهده کنید. این اقامتگاه دارای ۱۷ اتاق با طراحی سنتی است. کمترین قیمت برای رزرو یک شب در این هتل، ۱.۸ میلیون تومان است.


از جمله امکاناتی که در هتل بوتیک سرهنگ وجود دارد می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ و چای‌خانه سنتی اشاره کرد. حدفاصلفاصله این هتل تا کاخ چهلستون ۲ کیلومتر، تا کاخ عالی‌قاپو ۲.۷ کیلومتر و تا سی و سه پل نیز ۳ کیلومتر است.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ پایین، حدفاصل بین چهارراه تختی و میدان شهدا، انتهای کوچه شماره ۱۶


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟

بوتیک هتل قصر منشی



دیگر بوتیک هتلی که در اصفهان بسیار جذاب و دیدنی است و می‌توان اقامتی دلنشین را در آن تجربه کرد، قصر منشی است. این هتل در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت تا به‌عنوان یک بوتیک هتل مورد استفاده قرار بگیرد. این هتل ۲۰ اتاق با تنوع بالا دارد. کمترین قیمت اتاق این هتل، ۳.۲ میلیون تومان است.
بوتیک هتل قصر منشی در خیابان نشاط و کوچه قصر منشی غربی قرار دارد؛ از این رو مهمانان می‌توانند با طی‌کردن مسافت ۸۰۰ متری به مسجد امام برسند. همین‌طور فاصله کاخ عالی‌قاپو و میدان نقش جهان نیز با این بوتیک هتل در حدود ۱ کیلومتر است.


در این بوتیک هتل شما می‌توانید از طراحی زیبا و دکوراسیون جذاب آن نهایت لذت را ببرید. همین‌طور امکانات رفاهی مناسبی از جمله رستوران مخصوص، اینترنت رایگان نامحدود، صرافی، سالن اسپا، کافی‌شاپ، پارکینگ رایگان و فروشگاه در این مجموعه قرار دارد که مهمانان می‌توانند از آن‌ها برای رفاه هرچه بیشتر خود استفاده کنند.


آدرس: اصفهان، خیابان نشاط، کوچه شماره 10


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟

بوتیک هتل سنتی کریاس



از جمله اقامتگاه‌های سنتی جذاب و آرامش‌بخش اصفهان می‌توان به هتل کریاس اشاره کرد. این هتل که متعلق به دوران قاجار بوده، از ۱۵۰ سال پیش تاکنون در این منطقه قرار دارد و در سال ۱۳۹۶ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. این بوتیک هتل دارای ۱۷ اتاق با تزئینات فوق‌العاده زیبا و چشم‌نواز است. با هزینه ۳.۲۵۰ میلیون تومان می‌توانید در این هتل، یک اتاق رزرو کنید.


امکاناتی که در این اقامتگاه قرار دارد نیز مناسب بوده و نیاز مهمانان را برآورده می‌کند. رستوران سنتی، اینترنت، تجهیزات سنتی و مدرن، صرافی، کافی‌شاپ، چای‌خانه سنتی، بخش خانه‌داری، لاندری و... از جمله هتل کریاس اصفهان هستند.


موقعیت مکانی این هتل نیز بسیار ایده‌آل بوده و در خیابان استانداری معروف و روبروی بیمارستان خورشید واقع شده است. به‌واسطه چنین لوکیشنی، مهمانان می‌توانند به راحتی و با صرف کمترین زمان از اماکن معروف و تاریخی اصفهان از جمله میدان نصف جهان، کاخ عالی‌قاپو و سی و سه پل بازدید کنند.
آدرس: اصفهان، خیابان استانداری، کوچه عمرانی

بهترین هتل های سنتی در اصفهان


در سفر به شهری بااصالت و سنتی نظیر اصفهان طبیعی است که بسیاری از گردشگران تمایل داشته باشند زمان اقامتشان را در محیطی سنتی بگذرانند. هتل‌ها و اقامتگاه‌های سنتی در شهر اصفهان کم نیستند و این نیاز مسافران را به خوبی تأمین می‌کنند.


در ادامه‌ی این مقاله تصمیم داریم به چند مورد از بهترین هتل های سنتی اصفهان اشاره‌ای داشته باشیم.


• هتل عباسی اصفهان: این هتل شاید مهم‌ترین و جذاب‌ترین هتل سنتی اصفهان باشد. همان‌طور که در ابتدای مقاله گفتیم، این هتل زیبا و نامی، دارای قدمتی بالغ بر ۳۰۰ سال است. در این هتل ۲۲۴ اتاق وجود دارد که هر کدام نمای جذابی از تاریخ و هنر اصفهان را به نمایش می‌گذارند.


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟
• اقامتگاه سنتی سهروردی: یکی دیگر از مجموعه‌های سنتی و از زیباترین هتل های اصفهان، هتل سنتی سهروردی است. این اقامتگاه مربوط به اواخر دوران صفوی و اوایل دوره قاجاریه بوده و دارای ۹ واحد اقامتی است. جالب است بدانید نام هر کدام از این واحدها به نام یک شخص ادبی معروف مانند حافظ و سعدی انتخاب شده است. از امکانات این هتل اقامتی می‌توان به اینترنت، پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و... اشاره کرد.


• اقامتگاه سنتی ایروانی اصفهان: این هتل سنتی اصفهان محیطی زیبا و روح‌نواز دارد و دارای قدمتی بالغ بر ۲۰۰ سال است. این اقامتگاه یک حیاط بسیار زیبا داشته که درون آن یک حوضخانه جذاب وجود دارد. جالب است بدانید در این هتل، اقامتگاه‌ها دارای کرسی هستند که از ویژگی‌های جذاب و نوآورانه این هتل سنتی است. این اقامتگاه دارای امکانات رفاهی نظیر سیستم سرمایش و گرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و کلیه لوازم مورد نیاز برای هر واحد است.

نزدیکترین هتل های اصفهان به میدان نقش جهان


شهر اصفهان دارای اماکن دیدنی و تاریخی بسیاری است و یکی از معروف‌ترین و پربازدیدترین این مکان‌های دیدنی، میدان نقش جهان است. این میدان و جاذبه‌های دیدنی اطراف آن، چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند.


در این بخش تصمیم داریم نزدیک‌ترین هتل‌ها به این میدان را بررسی و آن‌ها را معرفی کنیم:


• اقامتگاه سنتی شیخ لطف‌الله اصفهان: این هتل در فاصله ۳۰۰ متری از میدان نقش جهان قرار دارد. این اقامتگاه در یک طبقه ساخته شده است و ۷ اتاق دارد. این اقامتگاه در سال ۱۴۰۲ تأسیس شد و به همین دلیل هتلی نوساز محسوب می‌شود و امکانات مناسبی برای مهمانان دارد. رستوران، سرویس فرنگی در اتاق، مینی بار با هزینه و موارد رفاهی در اتاق، از جمله امکاناتی هستند که در این اقامتگاه به مسافران و مهمانان ارائه می‌شوند.


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟
• هتل آوات اصفهان: از نظر نزدیکی به میدان نقش جهان، برای رزرو هتل اصفهان می‌توانید هتل آوات را انتخاب کنید. این هتل در فاصله ۶۰۰ متری از میدان نقش جهان قرار دارد. این هتل ۱ ستاره در ۷ طبقه و ۲۱ واحد در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. دسترسی آسان به اماکن تاریخی و دیدنی، باعث شده رزرو این هتل کار آسانی نباشد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت در لابی و طبق تعرفه هتل، مینی بار با هزینه، لوازم بهداشتی، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و … اشاره کرد.


• هتل ستاره اصفهان: این هتل که دارای درجه ۳ کیفی است، از دیگر اقامتگاه‌هایی است که در نزدیکی میدان نقش جهان واقع شده و مهمانان می‌توانند با طی مسافت ۶۵۰ متری، به این مکان دیدنی برسند. این هتل در ۳ طبقه و ۵۲ واحد ساخته شده و در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته شد. از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی و... اشاره کرد.


معرفی هتل های اصفهان؛ لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل اصفهان کدام‌اند؟

کلام آخر


به‌جرئت می‌توان گفت بسیاری از ایرانیان حداقل یکبار در طول زندگی خود به شهر زیبا و دیدنی اصفهان سفر می‌کنند. این شهر چنان با جاذبه‌های دیدنی آکنده شده که لقب «نصف جهان» را به آن داده‌اند. در سفر به این شهر جذاب، محل اقامت می‌تواند تجربه‌ی سفر را به‌کلی دگرگون کند؛ بنابراین اگر شما نیز مسافر اصفهان دوست‌داشتنی هستید، توصیه می‌کنیم محل اقامتتان را با حساسیت بیشتری انتخاب کنید.


در این مقاله سعی کردیم گزیده‌ای از بهترین هتل های اصفهان برای رزرو را در اختیار شما مخاطبین گرامی قرار دهیم. این هتل‌ها در دسته‌بندی‌های مختلف مانند ۵ ستاره، ۴ ستاره، بوتیک هتل، هتل سنتی و نزدیکی به اماکن تاریخی عنوان شدند. امیدواریم با خواندن این مطلب بتوانید هتل مناسبی را انتخاب کرده و سفری به‌یادماندنی و ایده‌آل را تجربه کنید.




سؤالات متداول



بهترین هتل های اصفهان کدامند؟



برای پیدا کردن بهترین هتل در اصفهان باید بودجه‌ی سفر، سطح امکانات، نزدیکی به اماکن مختلف و... را در نظر بگیرید. توصیه می‌کنیم اگر سطح امکانات برای شما مهم است، از بین هتل‌های ۵ ستاره مانند هتل عطار و هتل عباسی یکی را انتخاب کنید. اگر میزان هزینه برای شما مهم است نیز می‌توانید در هتل‌های ۳ ستاره و کمتر مانند هتل آوین و ابن سینا اقامت کنید.

بهترین هتل های سنتی اصفهان کدامند؟



هتل قصر منشی و هتل ایروانی، از جمله اقامتگاه‌های بسیار زیبا در اصفهان هستند و بسیاری از گردشگران برای رزرو و اقامت، این هتل‌ها را انتخاب می‌کنند.

آیا اقامت در هتل های نزدیک به جاهای دیدنی اصفهان بهتر است؟



اصفهان از جمله شهرهای بزرگ ایران بوده و از این رو میزان ترافیک نیز در این شهر زیاد است. اگر علاقه دارید کمتر در ترافیک شهر حضور داشته باشید و زودتر به اماکن دیدنی مورد نظرتان برسید، توصیه می‌کنیم اقدام به انتخاب آن دسته از اقامتگاه‌هایی نمایید که به اماکن دیدنی از جمله میدان نقش جهان و عمارت عالی‌قاپو نزدیک باشند.

تعداد ستاره و سطح کیفی در هتل های اصفهان به چه معنی است؟



هرچه سطح کیفی و تعداد ستاره‌های یک هتل بیشتر باشد، نشان از آن است که این اقامتگاه امکانات رفاهی بهتر و مناسب‌تری را به مسافران خود ارائه می‌کند. از این رو هرچه این سطح بیشتر باشد، قیمت اقامتگاه نیز افزایش پیدا می‌کند. البته که سطح رفاهی و آسایش مهمانان نیز متناسب با آن افزایش می‌یابد.

برچسب ها:
پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار