gardeshban.ir

آغاز پرواز های بین المللی در این استان کشور

استاندار مازندران با بیان اینکه تلاش‌های خوبی برای رفع موانع پروازی فرودگاه رامسر انجام شد، گفت: پروازهای خارجی پایان خرداد ماه با همکاری دستگاه‌های مختلف برقرار می‌شود.
کد خبر: ۶۲۵۸۶
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳-1403 March 11
گردشبان (gardeshban.ir) :

آغاز پرواز های بین المللی در این استان کشور

استاندار مازندران با اشاره به تلاش برای رفع موانع پروازی در فرودگاه رامسر گفت: به زودی پروازهای بین المللی در این فرودگاه راه اندازی می شود.

یوسف نوری صبح جمعه در بازدید از فرودگاه رامسر با بیان اینکه تلاش‌های خوبی برای رفع موانع پروازی فرودگاه رامسر انجام شد، گفت: پروازهرای خارجی پایان خرداد ماه با همکاری دستگاه‌های مختلف برقرار می‌شود.

وی پذیرش هواپیمای پهن پیکر را از دیگر طرح‌ها ذکر کرد و گفت: این فرودگاه بین المللی نیازمند ایجاد زیرساخت‌ها است و اگر زیرساخت‌ها فراهم شود ما شاهد رونق بیشتری گردشگری در منطقه خواهیم بود.

استاندار مازندران از رامسر به عنوان یک شهر گردشگری جهانی یاد کرد و گفت: طبق مصوبه باید بخشی از اراضی که در ابتدا و انتهای باند قرار دارند آزادسازی شوند و در این راستا باید حقوق مردم رعایت شود.

نوری گفت: اگر زیرساخت‌های مورد نیاز در رامسر فراهم شود شاهد حضور گردشگران و هیئت بخش‌های تجاری خارجی کشورهای حاشیه دریای خزر و خلیج فارس خواهیم بود.

برچسب ها:
پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار