gardeshban.ir

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور مطرح کرد/

ممنوعیت فروش چارتری پروازها در ایام اربعین/ ضوابط پروازها تا هفته آینده اعلام می شود

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: در پروازهای بازه اربعین حسینی واگذاری پروازها از طرف شرکت های هواپیمایی به چارترکنندگان و عرضه چارتری بلیت در مسیر عتبات عالیات ممنوع است و عرضه و فروش بلیت می بایست از طریق کانال های شفاف و از طریق عرضه به عموم صورت گیرد.
کد خبر: ۶۲۵۹۲
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳-1403 March 12
گردشبان (gardeshban.ir) :

ممنوعیت فروش چارتری پروازها در ایام اربعین/ ضوابط پروازها تا هفته آینده اعلام می شود

جعفر یازرلو اظهار کرد: در مسیر پروازهای بین‌المللی تنها مسیری که شرکت‌های هواپیمایی ملزم به رعایت قوانینی مانند نرخ مصوب از سوی سازمان هواپیمایی کشوری هستند مربوط به مسیرهای عتبات عالیات در بازه اربعین حسینی است که همه ساله از طریق سازمان هواپیمایی کشوری تعیین و به ذینفعان ابلاغ می شود.

وی افزود: ضوابط بازه اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از سوی سازمان هواپیمایی کشوری تا هفته آینده به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ خواهد شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی تصریح کرد: همچنین در این ابلاغ مکانیسم عرضه صندلی، فروش بلیت، نرخ‌ مسیرها و سایر الزامات به شرکت‌های هواپیمایی و تمامی کانال‌های عرضه و فروش بلیت برای اجرا اعلام خواهد شد.

یازرلو در ادامه گفت:در پروازهای بازه اربعین حسینی واگذاری پروازها از طرف شرکت های هواپیمایی به چارترکنندگان و عرضه چارتری بلیت در مسیر عتبات عالیات ممنوع است و عرضه و فروش بلیت می بایست از طریق کانال های شفاف و از طریق عرضه به عموم صورت گیرد. این تصمیم با هدف محدود نشدن کانال‌های عرضه و فروش بلیت پروازهای اربعین اتخاذ شده‌ است تا با عرضه گسترده بلیت از طریق سیستم های رزرواسیون، زائران گرامی با سهولت بیشتری به بلیت دسترسی داشته باشند و فعالیت‌های مربوط به نمایش، عرضه و فروش بلیت شفاف بوده و قابل رصد کردن باشد.

وی در پایان گفت: مشخصا اگر تخلفی در این بازه رخ بدهد طبق قانون برخوردهای قانونی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری صورت خواهد گرفت.

برچسب ها:
پنجره
ارسال نظر
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار