gardeshban.ir

طرح پنج شنبه های گردشگری بدون خودرو روز ۱۷ مرداد همزمان با روز خبرنگار در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۵۸۹۵
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 17
گردشبان (gardeshban.ir) :

مسیر اول از این تورهای گردشگری که توسط ستاد گردشگری شهرداری تهران برگزار می شود از ضلع شرقی میدان منیریه جنب مترو از ساعت ۹ صبح آغاز شده است.

در این مسیر، گردشگران شرکت کننده از میدان منیریه، خانه مینایی، خانه امیربهادر، خانه انیس الدوله، مسجد مشیرالدوله و خانه فروغ بازدید می کنند. البته گردشگران به داخل این خانه ها وارد نمی شوند چرا که بیشتر این بناها در اختیار مالک خصوصی است.

مسیر دوم از ساعت ۱۰ از خیابان شهید عرب پارک آموزش ترافیک آغاز خواهد شد و در مسیر از این پارک، موزه حیات وحش و آثار طبیعی ۷ چنار بازدید خواهد شد.

مسیر دیگر نیز از ساعت ۸ صبح از سرای محله مجید آباد شروع می شود و بوستان ترافیک در پارک پلیس، امارت تاریخی ارباب هرمز واقع در بوستان پلیس جنوبی دیدن خواهد شد.

ساعت ۱۸ نیز گردشگران این تورها مسیر خود را از درب غربی پارک لاله آغاز می کنند و تا خیابان جمالزاده پیاده روی خواهند کرد. همچنین از خانه موزه شریعتی نیز دیدن می کنند. ساعت ۱۹ نیز تور گردشگری دیگری از ورودی فاز دو بوستان نهج البلاغه آغاز خواهد شد. کوچه باغ های نهج البلاغه و مجموعه بیلینیو و پل معلق آسمان دیدن می کند. البته در این تور سعی شده به گردشگران ۵۰ درصد تخفیف بابت پل معلق ارائه شود.

این طرح هر هفته مسیرهای گردشگری خود را برای معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری تهران به صورت رایگان برگزار می کند.

مهر







پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار