gardeshban.ir

مینی سیام پاتایا ، اگر داستان دور دنیا در 80 روز را شنیده‌اید، احتمالاً خیلی مایلید که این کار را امتحان کنید؛ اما اگر بتوانید سریع قدم بردارید در کمتر از 80 دقیقه می‌توانید به کمک مینی سیام در پاتایا دور دنیا را بگردید. در پارک پشت باشگاه بوکس پاتایا نزدیک به 100 نسخه از مکان‌های تاریخی مشهور دنیا قرار داده شده است که همه آنها در مقیاس 1:25 ساخته شده‌اند و با عنوان مینی سیام شناخته می‌شود.
کد خبر: ۲۰۰۷۵
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸-1398 September 11
گردشبان (gardeshban.ir) :
مینی سیام در سال 1985 به عنوان بخشی از یک پروژه تحقیقاتی در فضایی به مساحت 46400 مترمربع احداث شده است که به دو بخش مجزا تقسیم شده است. این دو بخش توسط یک رودخانه کوچک از هم جدا شده‌اند و مینی سایام (تایلند کوچک) و مینی اروپا (بقیه دنیا را شامل می‌شود) نامیده می‌شوند.
 
در دو بخش مجزای مینی سیام شما این امکان را دارید که در زمین‌های وسیع پیاده روی کنید و ویژگی‌های تاریخی، مجسمه، قصرهای قدیمی، و نشانه‌های برجسته دنیا را با چشم ببینید و زندگی آنها را لمس کنید. شاید برای ما ایرانیان نیز قدم زدن در تخت جمشید بازسازی شده هم جالب و جذاب باشد!

در قسمت ورودی مینی سیام پاتایا یک چشم انداز کلی از نیمکره‌های شرقی و غربی جهان را خواهید دید. از برج صنعتی ایفل گرفته تا کاشی‌های آبی رنگ سازه‌های چینی، تا گنبدهای آبنباتی رنگ کلیسای سنت پترزبورگ، تا اپرای سیدنی، تا مجسمه آزادی، تا اقیانوس‌های اطلس و هند، همه را می‌توانید در یک نمای کلی ببینید.
 
بعد از عبور از منطقه مینی اروپا، می‌توانید وارد منطقه مینی سایام شوید و از تمدن پیشین تایلندی‌ها مانند پادشاهی لانا کسب اطلاع کنید. عمارت بودا، معابد قدیمی، زیر ساخت‌های مدرن، پل کابلی معلق، ایستگاه‌ها قطار و سایر مکان‌های دیدنی تایلند، از اماکنی هستند که می‌تواند در مینی سیام به چشم ببینید.

ورودی مینی سیام پاتایا برای افراد با سنین مختلف متفاوت است و هزینه ورودی هر فرد بزرگسال دو برابر کودکان است. البته برای مهاجرین، لیدرها، و کسانی که مجوز کار در تایلند را دارند، تخفیف‌های جداگانه در نظر گرفته شده است.
 
اگر قصد بازدید از مینی سیام پاتایا را دارید باید فاصله 165 کیلومتری بانکوک تا پاتایا را بروید. این شهر سالانه بیش از 5/5 میلیون نفر گردشگر خارجی دارد. پارک مینی سیام در روزهای هفته بین ساعت 7 صبح تا 22 شب به روی عموم باز است و بازدید از آن تقریباً بین 3 تا 4 ساعت طول می‌کشد.

سفر به مینی سیام پاتایا ،سفر به دور دنیا+تصاویر

سفر به مینی سیام پاتایا ،سفر به دور دنیا+تصاویر

سفر به مینی سیام پاتایا ،سفر به دور دنیا+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار