gardeshban.ir

این بانک سالها شریک نزدیکی در شرکت هواپیمایی قطر ایرویز بوده و با بستن این معامله در زمان های سخت ناشی از شیوع کرونا، پشتیبانی خود را از شرکت هواپیمایی ثابت کرده است.
کد خبر: ۲۵۴۸۶
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 03
گردشبان (gardeshban.ir) :

قطر ایرویز و استاندارد چارترز با موفقیت قراردادی در حدود ۸۵۰ میلیون دلار را در رابطه با خرید هفت فروند هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ امضا کردند. این معامله، اعتماد این بانک به قطر ایرویز را نشان می دهد و همچنین رابطه محکم بین شرکت هواپیمایی قطر و استاندارد چارتر را برجسته می کند.

رئیس گروه هواپیمایی قطر، جناب آقای اکبر آل بیکر، اظهار داشت: "من از استاندارد چارترز به خاطر حمایت مستمر آنها از شرکت هواپیمایی قطر تشکر می کنم. این بانک سال‌ها شریک نزدیک شرکت هواپیمایی قطر ایرویز بوده و با بستن این معامله در مواقع دشوار ناشی از شیوع کرونا، پشتیبانی خود را از شرکت هواپیمایی ثابت کرده است. تمرکز هواپیمایی قطر همچنان بر یافتن راه حل‌هایی برای بازگشت هر چه بیشتر افراد به خانه های خود است تا در این ایام سخت با خانواده و عزیزان خود باشند و این با پشتیبانی شرکای تجاری نزدیک ما، مانند استاندارد چارترز امکان پذیر است."

مدیر اجرایی استاندارد چارترز، آقای بیل وینترز اظهار داشت: "ما از همکاری ما با قطر ایرویز قدردانی می کنیم و بسیار خوشحال می شویم که در این زمان دشوار قرارداد معاملاتی را ببندیم. در استاندارد چارترز، ما با وجود چالش های بسار زیاد به دلیل شیوع کرونا همچنان به پشتیبانی از مشتریان خود ادامه می دهیم و مفتخریم که توانسته ایم بودجه هواپیمایی قطر را تأمین کنیم."



پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار