gardeshban.ir

ژاپن قرار است بیش از ۱۲ میلیارد دلار برای بازگرداندن گردشگری به این کشور اختصاص دهد. اما این یک کمپین بازاریابی و تبلیغاتی نیست. این پولی است که به گردشگران در جبران هزینه های آنها به عنوان یک گردشگر کمک می کند.
کد خبر: ۲۶۹۱۳
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 07
گردشبان (gardeshban.ir) :

ژاپن تایمز گزارش داد که رئیس آژانس گردشگری ژاپن در این هفته اعلام کرد که دولت با ارائه یارانه، قصد دارد نیمی از هزینه های سفر مسافران خارجی را به آنها پرداخت کند تا  آنها به بازدید ژاپن بپردازند. کشور ۱۲۶ میلیون نفری ژاپن تنها ۱۶۶۲۳ مورد عفونت و ۸۴۶ مرگ داشته است.

آنها این هزینه را ۱۲.۵ میلیارد دلار تخمین زده اند، اما جزئیات دیگری در مورد این برنامه ارائه نکرده اند به غیر از گفتن این که ممکن است به زودی این طرح اجرایی شود.

سیسیل در ماه گذشته شبیه این طرح را ارائه کرد. این جزیره جنوبی ایتالیا اعلام کرده است که نیمی از هزینه های پرواز گردشگران و یک سوم صورتحساب هتل آنها را پرداخت می کند تا بتوانند بازدیدکنندگان را به این مقصد محبوب، جذب کند.

ایتالیا از نظر تاثیرات کرونا یکی از آسیب‌دیده ترین کشورها در جهان بوده است و در ۱۰ مارس مرزهای خود را برای گردشگران بسته است. در کل، این کشور ۱۳ درصد از تولید ناخالص داخلی خود را از طریق جهانگردی به دست می‌آورد و منطقه سیسیل حدود  ۱ میلیارد یورو (۱.۰۹ میلیارد دلار) را به دلیل تعطیلی گردشگری از دست داده است.




پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار