gardeshban.ir

یک قایق اعزامی برای جمع آوری زباله از اقیانوس آرام موفق شد ۱۰۳ تن پلاستیک را از اقیانوس جمع کند. این مأموریت توسط موسسه Ocean Voyages، یک مجموعه غیر انتفاعی که در سال ۱۹۷۹ تأسیس شده است برای کمک به حفظ اقیانوس های جهان انجام شده است.
کد خبر: ۲۸۶۸۱
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹-1399 April 21
گردشبان (gardeshban.ir) :
جمع آوری ۱۰۳ تن پلاستیک با انجام بزرگترین عملیات پاک سازی در اقیانوس آرام
 
پاکسازی انجام شده توسط این موسسه بزرگترین عملیات پاک سازی تا به امروز در اقیانوس آرام بوده است.

این منطقه دورافتاده در اقیانوس آرام، بین کالیفرنیا و هاوایی واقع شده است، یک گرداب چرخان است که باعث جمع آوری سطحی زباله و به دام افتادن آنها می‌شود. مواردی که مؤسسه Ocean Voyages توانست از اقیانوس بیرون بکشد، کاملاً نمایانگر چیزی است که مردم مصرف می‌کنند شامل مقدار زیادی از وسایل ماهیگیری و پلاستیک های مصرفی. تورهای ماهیگیری تجاری، بیشتر این ۱۰۳ تن بازیافت شده را به خود اختصاص داده اند. متأسفانه، خدمه این کشتی اسکلت های لاک پشت های بیشماری را که در تورها گیر کرده و مرده بودند پیدا کردند که نشان دهنده پیامدهای زندگی واقعی در دریا در پی این اقدامات همراه با بی دقتی است.

ماری کرولی، بنیانگذار و مدیر اجرایی موسسه Ocean Voyages، عنوان کرده است: "من به خدمه سخت کوش خود افتخار می کنم. "  وی گفت: "ما بیش از هدف خود برای جمع آوری ۱۰۰ تن پلاستیک و تورهای ماهیگیری فراتر رفته ایم و در این زمان های دشوار، ما همچنان به بازگرداندن سلامتی به اقیانوس که بر سلامتی کره زمین تأثیر می گذارد، کمک می کنیم.  

کرولی که به عنوان "شبح شکارچی تور" شناخته می شود، روش هایی را برای کمک به جمع آوری مقادیر زیادی پلاستیک از اقیانوس توسعه داده است. هنوز هم حدود 80 هزار تن پلاستیک زباله در اقیانوس آرام واقع شده است.  این تیم امیدوار است که کارهای خود را مقیاس بندی کند تا سال آینده بتوانند سه کشتی را به مدت سه ماه به‌صورت همزمان برای جمع آوری پلاستیک اعزام کنند.

کراولی می گوید: "در ذهن من شکی نیست که کار ما سالم سازی اقیانوس ها برای کره زمین و ایمن تر شدن حیوانات وحشی دریایی است، تا این تور ها دیگر هرگز به یک نهنگ، دلفین، لاک پشت یا ماهی ها آسیب نزنند. "



پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار