gardeshban.ir

هتل پاتایا گاردن، هتلی ۳ ستاره است که در شمال شهر پاتایا در کشور تایلند قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۳۱۲۶
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹-1399 August 14
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل پاتایا گاردن توسط درختانی بزرگ احاطه شده است. معماری سنتی و بسیار لوکس این هتل نظر مسافران و گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می کند. 

این هتل زیبا به دلیل موقعیت مکانی مناسب و دسترسی راحتی که به جاهای دیدنی و مراکز خرید پاتایا دارد، گزینه مناسبی برای کسانی که قصد خرید بلیط هواپیما پاتایا و سفر به این شهر زیبا و دیدنی را دارند، به شمار می رود.

امکانات و خدمات عمومی هتل پاتایا گاردن

هتل پاتایا گاردن امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران و بار دارد. خدمات نظافت اتاق، صندوق امانات، سرویس روزانه اتاق ها و صرافی برای تبدیل واحد های پولی نیز از امکانات هتل پاتایا گاردن محسوب می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل پاتایا گاردن

Pattaya Garden Hotel دارای ۴۴۱ اتاق است. اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون با کانال های متنوع ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلفن، اینترنت پر سرعت وصندوق امانات است. حمام اختصاصی به همراه ملزومات بهداشتی و سرویس بهداشتی فرنگی از دیگر تسهیلات اتاق های هتل پاتایا گاردن به شمار می رود. اتاق ها دارای بالکن است که می توانید چشم اندازی فوق العاده زیبا از شهر یا باغ را مشاهده کنید.

امکانات رستوران هتل پاتایا گاردن

رستوران این هتل با انواع غذا های غربی و تایلندی آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است. رستوران هتل در ساعات خاصی از شبانه روز خدمات ارائه می دهد.

امکانات رفاهی هتل پاتایا گاردن

هتل پاتایا گاردن دارای استخر روباز بوده که برای همه سنین مناسب است. خدمات استفاده از این استخر رایگان بوده که می توانید با استفاده از این خدمات اوقات خوشی را در این هتل سپری کنید، سپس در صندلی های مخصوص بعد از شنا دراز کشیده و ریلکس کنید. این هتل دارای تراس و باغ است که منظره زیبایی به آن داده و زیبایی آن را دو چندان کرده است. 

همچنین میهمانان در این هتل می توانند برای پر کردن اوقات فراغت خود از زمین بازی پینگ پونگ استفاده کنند. سیگار کشیدن در هتل پاتایا گاردن ممنوع است، اما مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. توجه داشته باشید که در هتل پاتایا گاردن اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل پاتایا گاردن

هتل پاتایا گاردن شامل خدماتی مانند: استخر روباز رایگان، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران و بار است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی انجام می گیرد. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های انگلیسی و تایلندی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد وخاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.


دلایل انتخاب هتل پاتایا گاردن

تمیزی هتل و اتاق ها
قیمت مناسب
به زبان انگلیسی صحبت کردن پرسنل
امنیت رزرواسیون
امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین


فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل پاتایا گاردن

فاصله هتل پاتایا گاردن تا موزه آرت این پارادایس: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل پاتایا گاردن تا مجموعه جواهرات جهانی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل پاتایا گاردن تا تالار شهر پاتایا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل پاتایا گاردن تا ساحل پاتایا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل پاتایا گاردن تا ساحل وونگ آمات: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل پاتایا گاردن تا خیابان واکینگ پاتایا: ۴.۹ کیلومتر

هتل گاردن پاتایا؛هتلی۳ستاره و زیبا+تصاویر

هتل گاردن پاتایا؛هتلی۳ستاره و زیبا+تصاویر

هتل گاردن پاتایا؛هتلی۳ستاره و زیبا+تصاویر

هتل گاردن پاتایا؛هتلی۳ستاره و زیبا+تصاویر

هتل گاردن پاتایا؛هتلی۳ستاره و زیبا+تصاویر

هتل گاردن پاتایا؛هتلی۳ستاره و زیبا+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار