gardeshban.ir

فرماندار قصرشیرین گفت : ممنوعیت تردد مسافر از مرز‌های رسمی خسروی و پرویزخان لغو و ورود و خروج مسافر از این مرز‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سرگرفته شد.
کد خبر: ۳۵۰۳۱
تاریخ انتشار : شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۹-1399 October 06
گردشبان (gardeshban.ir) :

مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت: عراق روز پنجم دی ماه در جهت اجرای اقدام‌های پیشگیرانه و مقابله با شیوع ویروس کرونای انگلیسی، گذرگاه‌های ۲ مرز رسمی پرویزخان و خسروی را به روی مسافران بست که پس از ۲۴ ساعت این تصمیم لغو شد.

او گفت : از امروز بازهم شاهد تردد مسافران از مرز پرویزخان به اقلیم کردستان عراق و ورود و خروج افراد ۲ تابعیتی (ایرانی- عراقی) از مرز خسروی هستیم.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: تمامی مسافران در نقطه صفر مرزی و قبل از تردد به کشور ار نظر بیماری‌های ویروسی و کرونا پایش می‌شوند و از ورود افراد بیمار به کشور جلوگیری می‌شود.

او افزود: مبادلات تجاری از مرز‌های خسروی و پرویزخان در این شهرستان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی طبق روال گذشته ادامه دارد.

تاتار ادامه داد: روزانه بیش از ۷۰۰ دستگاه کامیون کالا از مرز رسمی پرویزخان به اقلیم کردستان عراق و بیش از ۳۰۰ دستگاه کامیون محموله صادراتی از مرز رسمی خسروی به حوزه حکومت مرکزی این کشور صادر می‌شود.

تاتار گفت: پایش رانندگان و کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی نیز در راستای مقابله با ویروس کرونا در مرز رسمی پرویزخان انجام می‌شود ضمن اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مرز خسروی تشدید شده است.


باشگاه خبرنگاران


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار