gardeshban.ir

یک استودیوی تجسمی در بلژیک برای بازسازی قسمت سقف کلیسای جامع نوتردام، طرح زیبایی را پیشنهاد داده که در آن تلفیق معماری معاصر و مدرن با شکوه هرچه بیشتر به نمایش درآمده است.
کد خبر: ۳۷۸۳۴
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹-1399 December 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
این سقف به صورت شیشه‌ای طراحی شده که در کنار بازسازی گلدسته‌های کلیسا شکل می‌گیرد و می‌تواند نمایی بسیار جذاب و دیدنی از گلدسته‌ها و سایر فضاهای کلیسا نمایش دهد. از این رو بازدیدکنندگان با عبور از این سقف شیشه‌ای به خوبی کلیسای نوتردام را از زوایای مختلف مشاهده می‌کنند و می‌توانند به زیبایی بخش‌های مختلف آن پی ببرند.

همچنین از تکنیک سقف متحرک و چرخنده به‌طور همزمان برای طراحی و ساخت این سقف استفاده شده که می‌تواند جذابیت‌های بصری آن را دوچندان کند و در عین حال تبادل گرما، دما و فشار را به شکل خودکار و با کاهش مصرف انرژی‌های جانبی ساختمان، به‌خوبی انجام دهد.

این سقف شیشه‌ای در یک قاب فولادی و چوبی ساخته می‌شود تا بتواند تاریخ و آینده را به درستی به یکدیگر مرتبط سازد و در از مصالح سنتی و مدرن در کنار هم بهره‌مند شود.

این در حالی است که داخل این سقف شیشه‌ای که همچون یک اتاق زیرشیروانی طراحی شده، یک باغ عمومی با ترکیبی از متنوع‌ترین گیاهان سبز نیز تبیین شده تا بتواند احترام به محیط‌زیست و سازگاری با آن را به نمایش بگذارد. این طراحی متنوع سقف شیشه‌ای در کنار نوتردام می‌تواند جلوه‌ای ویژه به آن دهد و با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های به کار رفته در آن، به استقامت و پایداری آن هنگام بلایای طبیعی دو چندان بیفزاید.

بازسازی خلاقانه سقف کلیسای جامع نوتردام

بازسازی خلاقانه سقف کلیسای جامع نوتردام +تصاویر

بازسازی خلاقانه سقف کلیسای جامع نوتردام +تصاویر

بازسازی خلاقانه سقف کلیسای جامع نوتردام +تصاویر

بازسازی خلاقانه سقف کلیسای جامع نوتردام +تصاویر



پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار