gardeshban.ir

هتل رادیسون بلو پرا استانبول هتلی لوکس و ۵ ستاره در قلب منطقه پرا است، جایی که فرهنگ و هنر با هم تلاقی پیدا کرده اند.هتل رادیسون بلو پرا هر آنچه برای اقامتی رویایی به آن نیاز خواهید داشت، در اختیارتان قرار می دهد.
کد خبر: ۳۹۰۳۳
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰-1400 January 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل رادیسون بلو پرا استانبول هتلی لوکس و ۵ ستاره در قلب منطقه پرا است، جایی که فرهنگ و هنر با هم تلاقی پیدا کرده اند و رستوران های معروف شهر و نایت لایف هایش به محفل جوانان و گردشگران استانبول تبدیل شده اند. 

از طبقات بالای این هتل چه منظره هایی که پیدا نیست؛ از بخش تاریخی استانبول گرفته تا خلیج شاخ طلایی که در هنگام غروب و شب چشم اندازی که از آن ها به خصوص آبراه زیبای شاخ طلایی پیداست، معرکه است. 

نزدیکی به خیابان استقلال هم مزیت دیگر اقامت در هتل Radisson Blu Hotel Istanbul Pera است و این یعنی تنها چند قدم تا رستوران ها، مغازه ها، مراکز خرید استانبول و کافه های استانبول فاصله خواهید داشت. البته جاذبه های تاریخی استانبول مثل موزه پرا، برج گالاتا و بافت قدیمی شهر نیز فاصله بسیار کمی از هتل دارند.


امکانات و خدمات عمومی هتل رادیسون بلو پرا

هتل رادیسون بلو پرا هر آنچه برای اقامتی رویایی به آن نیاز خواهید داشت، در اختیارتان قرار می دهد. این هتل خدماتی در سطح استانداردهای جهانی ارائه می دهد؛ از رستوران بام هتل و چشم اندازهای نفس گیرش گرفته تا اتاق های جلسات مجهز، باشگاه و معماری فاخر ساختمانش که از درون آن را شبیه قصری زیبا ساخته است. 

هتل رادیسون بلو پرا به استقبال خریداران بلیط هواپیما استانبول به فرودگاه می رود و برای کسانی که بلیط هواپیما نخریده اند و با خودرو شخصی آمده اند، فضایی را برای پارک خودرو آماده کرده اما برای استفاده از آن باید هزینه‌ای پرداخت کرد. اینترنت پرسرعت هتل نیز در همه بخش های هتل قابل دسترسی است.


اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

بیش تر واحدهایی که هتل رادیسون بلو پرا برای اقامت مهمانان ارائه می دهد، سیگار- ممنوع هستند ولی برخی از اتاق ها سیگار- مجاز هستند و حتی اتاق هایی برای افراد توان یاب نیز طراحی شده است. از بین ۱۳۰ واحد اتاق و سوئیتی که در این هتل قابل رزرو هستند، اتاق های سوپریور فضای بزرگ تر و دلبازتری دارند و اتاق های اگزکیوتیو برای مسافران کاری ایده آل‌ هستند چون دسترسی مستقیمی به مرکز بیزینس دارند. 

سوئیت های دارای تراس هم به خاطر چشم اندازهای زیبا و هم به خاطر داشتن جکوزی در تراس، از سوئیت های رمانتیک هتل به حساب می آیند. دید این اتاق ها یا به آبراه شاخ طلایی و یا به دریاست. ذوق هنری به کار رفته در دکوراسیون اتاق ها، فضای گرم و صمیمی به آن ها داده است. در این اتاق ها اینترنت پرسرعت، گاوصندوق کوچک و چای ساز قرار داده شده است و به خاطر عایق بودن دیوارها هیچ صدایی آرامش شما را بر هم نمی زند.


امکانات رستوران

از جذابیت های این هتل رستوران بامش، رستوران «حمدی» است که برای صرف تمامی وعده ها پذیرای مهمانان است. برای اینکه بهترین های رستوران را بچشید، سراغ غذاهای فصلی و محلی آن بروید، گیاه خوار یا وگان باشید و یا رژیم خاصی را دنبال کنید، در این رستوران می توانید غذای مناسب خود را پیدا کنید. 

حتما بعد از میل غذا حتما دسر محبوب و خوشمزه باقلوا را امتحان کنید که ریشه آن به زمان امپراتوری عثمانی برمی گردد. صبحانه های بوفه هتل نیز در همین رستوران سرو می شوند. بار هتل نیز با فضای مدرن و موسیقی آرامش بخشش منویی از نوشیدنی ها و دسرهای متنوع دارد و از ۷ صبح تا ۲ نیمه شب دایر است.


امکانات و خدمات دیگر هتل

اگر در حال برنامه ریزی برای جلسات کاری و ایونت های بخصوصی در استانبول هستید، نگاهی به امکانات هتل رادیسون بلو استانبول پرا بیاندازید. همه اتاق های میهمانی یا جلسات این هتل با طراحی خاصی ساخته شده اند و به آخرین تکنولوژی های صوتی و تصویری روز و اینترنت رایگان مجهز هستند. تیم مجربی هم برای برگزاری این جلسات و ایونت ها با مهمانان همکاری می کنند.

 برای رفع خستگی بدن نیز می توانید به سالن Dream Spa & Fitness هتل بروید که دارای باشگاه، سونا، حمام بخار، اسپا، استخر و حمام ترکی است. با پرداخت کمی هزینه می توانید از خدمات ماساژ هم بهره مند شوید. در یک کلام همه چیز در این هتل عالیست و اقامت در آن به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل می شود.


فاصله هتل رادیسون بلو پرا استانبول تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه پرا: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه استانبول: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۷ کیلومتر

رادیسون بلو پرا استانبول؛ هتلی لوکس و ۵ ستاره در قلب منطقه پرا

رادیسون بلو پرا استانبول؛ هتلی لوکس و ۵ ستاره در قلب منطقه پرا

رادیسون بلو پرا استانبول؛ هتلی لوکس و ۵ ستاره در قلب منطقه پرا

رادیسون بلو پرا استانبول؛ هتلی لوکس و ۵ ستاره در قلب منطقه پرا

رادیسون بلو پرا استانبول؛ هتلی لوکس و ۵ ستاره در قلب منطقه پرا

رادیسون بلو پرا استانبول؛ هتلی لوکس و ۵ ستاره در قلب منطقه پرا

رادیسون بلو پرا استانبول؛ هتلی لوکس و ۵ ستاره در قلب منطقه پرا
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار