gardeshban.ir

اجاره خانه روزانه در تهران و در سایر شهرهای ایران بسیار رونق یافته است. چراکه قیمت خانه ها به حدی بالا رفته که بسیاری ترجیح میدهند این هزینه را در کارهای دیگر سرمایه گداری کرده و مدتی را اجاره نشین باشند.
کد خبر: ۴۲۵۲۲
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۰-1400 April 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
اجاره خانه روزانه در مناطق لوکس تهران

به خصوص در شهری مثل تهران تهران با امکانات رفاهی و گردشگری که دارد بخش و چشمیگیری از جاذبه های گردشگری و امکانات شهری را در خود جای داده است و خیلی ها را مجبور به اقامت های کوتاه یا بلند مدت در این شهر میکند، اجاره خانه روزانه در تهران یکی از روشهای معمول تهیه محل اقامت و مسکن است. خانه هایی که در تهران برای اجاره خانه روزانه در تهران ارائه میشوند طیف های مختلفی را پوشش میدهند تا هر کسی با هر سلیقه و با هر مقدار بودجه ای که دارد بتواند این آپارتمان ها را اجاره کند. اما در برخی از نقاط شهرها خانه هایی به واسطه امکانات و محل قرار گیری که دارند جزو خانه های لوکس و لاکچری آن شهر ها به شمار میروند. در تهران نیز در برخی از مناطق این خانه ها وجود دارند که بسیاری از افراد مایلند به اجاره خانه روزانه در تهران در این نقاط شهر و در این خانه ها بپردازند. تهران مبله سعی دارد در این مطلب به معرفی خانه های لاکچری تهران برای اجاره خانه روزانه در تهران بپردازد.

آپارتمان های لوکس تهران

همانطور که میدانید تهران دارای 22 منطقه است که امکانات رفاهی این منطقه ها با یکدیگر برابر نیست. محله هایی در تهران وجود دارند که جزء مناطق لوکس تهران به شمار میروند چرا که شیوه‌ی ساخت و ساز در این مناطق لوکس و مدرن است و رشد و توسعه ی چشمگیری در جهت مدرن شدن داشته اند. از جمله این محله ها میتوان به محله های فرشته، پاسداران، اوین، گاندی و جردن اشاره کرد. اگر از خیابان های این محله ها گذر کرده باشید حتما خانه های خاص این محله ها توجه شمارا به خود جلب کرده اند. به دلیل وجود ساخت و سازهای مدرن در این محله ها و تعداد زیاد آپارتمان ها در این مناطق پیدا کردن خانه ای برای اجاره کار چندان سختی نیست، اما این مسئله که خانه ای که انتخاب میکنید از همه نظر مناسب باشد نیاز به دقت بیشتری دارد.

تیم تهران مبله در برخی از این مناطق خانه هایی را جهت اجاره قرار داده است. به عنوان مثال آپارتمان مبله ولنجک یکی از خانه های لوکس و لاکچری تهران است که میتوانید ان را به صورت ماهانه اجاره کنید. آپارتمان مبله ولنجک مجهزترین و کامل ترین امکانات را دارد تا شما بتوانید در رفاه کامل اقامت خود را بگذرانید. از امکانات این واحد می توان به ست کامل مبلمان راحتی، میز نهار خوری، تلویزیون به همراه گیرنده دیجیتال، سرویس کامل خواب، سرویس بهداشتی فرنگی، و ... اشاره کرد. نا گفته نماند که آشپزخانه این واحد مجهز به بهترین وسیله ها و تجهیزات است. در این آشپرخانه ماکروفر، یخچال، اجاق گاز، ماشین لباس شویی، و ... وجود دارد. همچنین سرویس کامل غذاخوری نیز از امکانات آشپزخانه این واحد می باشد.

به طور کلی خانه هایی لوکسی که در تهران مبله ارائه میشوند دارای دکوراسیون ویژه، استخر، تردمیل، باربیکیو و امکانات بیشمار دیگر هستند. با مراجعه به این سایت میتوانید خانه های مبله و لاکچری موجود در محدوده های فرشته،فرمانیه،ولنجک، پاسداران، اوین، گاندی و جردن را مشاهده کرده و برای رزرو آنها با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

یکی دیگر از خانه های لوکس تهران آپارتمان مبله فرمانیه است. آپارتمان مبله فرمانیه در بهترین نقطه در شمال تهران واقع شده است و از همین رو یکی از لوکی ترین آپارتمانهای این شهر به شمار میرود. آپارتمان مبله فرمانیه مانند تمام دیگر آپارتمانهایی که توسط تهران مبله ارائه میشوند دارای امکانات خصوص و کاملی برای زندگی هستند. همچنین تمام این آپارتمانها دارای پارکینگ اختصاصی و نگهبان 24 ساعته بوده تا امنیت و اسایش ساکنینش را تامین کند. از مزایای اجاره آپارتمان های لوکس در تهران میتوان استفاده از امکانات ویژه ی آنها و نزدکی به مراکز رفاهی و تفریحی اشاره کرد. بیشتر مراکز تفرحی تهران در مناطق لوکس شمال و غرب شهر تهران قرار گرفته اند و از همین رو اجاره خانه روزانه در تهران در این مناطق بهترین گزینه است. در ادامه شمارا با مناطق لاکچری هر کدام از مناطق تهران آشنا خواهیم کرد

معرفی مناطق لاکچری تهران

همانطور که گفتیم تهران دارای وسعت بسیاری است و به سبب تاریخچه ای که دارد از جاهای دیدنی و امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری برخوردار است. تهران را میتوان یکی از شهر نهای مهم گردشگری در ایران دانست که با توجه به ساخت و سازهای پیشرفته و مدرنی که در آن رخ میدهد دارای مناطق و جاخای دیدنی بسیار لوکس و لاکچری است.

تهران دارای 22 منطقه است که به بخش های شمال، غرب، شرق، جنوب، و مرکز تقسیم بندی میشود. تهران مبله سعی دارد در این مطلب به معرفی جاهایث دیدنی و لاکچری تهران بپردازد و هر کدام از مناطق این شهر را به واسطه جاهای دیدنی اش معرفی کند.

  • مناطق دیدنی شمال تهران: از مراکز گردشگری شمال تهران میتوان به پارک ملت، باغ ایرانی، پارک قیطریه، پارک آب و آتش و گنبد مینا درون آن اشاره کرد. شمال تهران علاوه بر طبیعت بکرش موزه هایی چون موزه زمان، موزه حیات وحش، موزه عبرت و کاخ هایی مثل کاخ نیاوران نیز دارد.
  • مناطق دیدنی غرب تهران: از مراکز گردشگری غرب تهران میتوان به دریاچه چیتگر، باغ ملی گیاهشناسی، باملند، ایران مال و شهرک سینمایی غزالی اشاره کرد.
  • مناطق دیدنی مرکز تهران: از مکانهای گردشگری مرکز تهران میتوان به بوستان لاله، پارک ساعی و پارک شهر اشاره کرد. مراکز تاریخی مرکز تهران هم شامل کاخ گلستان، خانه موزه مقدم، مدرسه دارالفنون، موزه ملی ایران و ... میشود.
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار