gardeshban.ir

فرماندار شهرستان کوهرنگ از اسکان موقت ۸۵ خانواده در چادر‌های هلال‌احمر در پی زلزله و پس‌لرزه‌های اخیر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۰۵۸
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰-1400 July 20
گردشبان (gardeshban.ir) : مرتضی زمانپور گفت: به دلیل بروز آسیب جدی به سازه برخی از واحد‌های مسکونی و احتمال ریزش آن‌ها، برای ۸۵ خانواده با استفاده از چادر‌های هلال احمر اسکان موقت ایجاد شد.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های حمایتی در بین خانواده‌های مستقر در چادرها، افزود: با توجه به آغاز فصل سرما در این شهرستان، باید ساز‌وکاری برای استقرار این خانواده‌ها در منازل استیجاری اندیشیده شود.

زمانپور خاطرنشان کرد: به دلیل وقوع زلزله بیش از ۲۰۰ مورد نشست زمین اتفاق افتاده که منجر به بروز آسیب به جاده‌های این شهرستان شد، همچنین به ۴۲ مدرسه، بیش از ۴۰ مسجد و ۲۶۵ واحد نگهداری دام آسیب جدی وارد شده است و بیش از ۱۵ رأس دام تلف شدند.

زمین‌لرزه ۵.۷ ریشتری ساعت ۶ و ۹ دقیقه صبح دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ حوالی چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ و مرز استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان را لرزاند.

این زمین لرزه در ۳۳ کیلومتری چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد.

این زلزله اگرچه خسارت جانی در پی نداشت، اما خسارت‌هایی به واحد‌های مسکونی و تأسیسات زیرساختی به ویژه در مناطق روستایی شهرستان کوهرنگ وارد کرد.

چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ۹۵ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار