gardeshban.ir

بوستون یکی از تاریخی‌ترین شهرهای ایالات متحده امریکاست که طیف وسیعی از موزه‌های تاریخی و معاصر را در دل خود جای داده و می‌تواند هر فردی با هر نوع سلیقه‌ای را به سوی خود جذب کند.
کد خبر: ۴۷۰۹۸
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰-1400 August 17
گردشبان (gardeshban.ir) :

از هنرهای معاصر پیشرفته گرفته تا انواع آثار باستانی فرهنگی، دریایی و طبیعی همگی در این موزه‌ها قابل کشف هستند و قطعا آشنایی با آن‌ها ارزش دیدن و بازدید از این آثار باستانی را دارد.

با توجه به آن‌که انبوهی از این موزه‌ها در شهر بوستون قرار دارند، یکی از سایت‌های میراث فرهنگی امریکا پس از تحقیقات متعدد، تعدادی از این موزه‌ها را انتخاب کرده و به مخاطبان پیشنهاد بازدید از آن‌ها را داده است. در ادامه با این موزه‌های فرهنگی و تاریخی آشنا می‌شویم.

موزه هنرهای زیبا

این موزه که به نوعی تاج هنری بوستون محسوب می‌شود، مملو از شاهکارهای هنرمندان مشهور همچون ادگار دگا، ونسان ون گوگ، ال گرکو و رامبراند است. این آثار هنری از سال 1870 میلادی در این موزه جمع‌آوری شده‌اند که تاکنون حدود 450 هزار اثر هنری را در خود جای داده‌اند و هزارن سال از تاریخ معاصر جهان را در برمی‌گیرند.

موزه علوم بوستان

آیا به STEM علاقه دارید؟ موزه علوم (MoS) مکانی برای شماست. با تنها سالن نمایش IMAX گنبدی در نیوانگلند و یک افلاک نما؛ MoS برای کودکان و بزرگسالان نیز بسیار سرگرم‌کننده است. رویدادهای جذابی در سراسر موزه برگزار می‌شوند و می‌توان نمایش برق را در بزرگترین ژنراتور ون‌دو گراف عایق هوا در جهان تماشا کرد یا به سادگی در باغ زیبای پروانه‌ها قدم زد. نمایشگاه‌های نانوتکنولوژی، محاسبات و حتی زیستگاه‌های طبیعی نیوانگلند تنها برخی از گالری‌های جذاب برای کشف در این موزه هستند.

موزه هنر هاروارد

اگر ماشین خود را در یارد هاروارد پارک کنید، به برخی از بزرگترین گنجینه‌های موجود در هر دانشگاه امریکایی نزدیک خواهید شد. موزه‌های هنر هاروارد مجموعه‌هایی را در خود جای داده که این موسسه طی چهار قرن گذشته به‌دست آورده است. این 250 هزار شی در سه موزه مجزا و چهار مرکز تحقیقاتی نگهداری می‌شوند. در میان این مجموعه آثاری از استادان قدیمی مانند تیتیان، نقاشان تاثیرگذار آمریکایی مانند توماس ایکینز و آثار مدرنی مانند آثار نمادگرای مشهور گوستاو کلیمت وجود دارد.

آکواریوم نیوانگلند

چه کسی می‌گوید که یک موزه باید در درجه اول نقاشی باشد؟ در مقابل، آکواریوم نیوانگلند دارای آثار هنری طبیعت است. نمایشگاه‌های آکواریوم که در آموزش توده‌ها در مورد اقیانوس‌ها و موجودات درونی ما هستند، شما را به آب‌های محلی و استوایی می‌برد. مخازن بیشماری با گونه‌های باشکوه پرتوها، چتر دریایی و اختاپوس پر شده است.

موسسه هنرهای معاصر

این موسسه که در سال 1936 میلادی تاسیس شد، امروزه در یک ساختمان مدرن معلق بر روی آب قرار دارد که توسط معماران دیلر اسکوفیدیو و رنفرو طراحی شده است. این موزه برای کشف هنرمندان نوظهور و نگه‌داشتن انگشت خود بر روی نبض نبوغ معاصر است.



پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار