gardeshban.ir

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: حذف سفر‌های غیرضروری و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و حفظ آرامش در رانندگی برای شهروندان توصیه می‌شود.
کد خبر: ۴۸۵۹۳
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰-1400 September 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی از روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۹/۲۶ تا پایان روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۹/۲۷ سامانه بارشی باران، برف و مه شدید، کاهش دید، کاهش دما، انسداد برخی جاده ها، شامل استان‌های آذر غربی، ارتفاعات تهران و البرز، شمال چهارمحال و بختیاری، کردستان، لرستان، شمال شرق خوزستان، ایلام اعلام می‌ شود که بر این اساس پایان این هفته زمان مناسبی برای سفر به این استان‌ها نیست.

وی ادامه داد: هموطنانی که نیاز به سفر ضروری دارند برای تردد به این استان‌ها می‌بایست آمادگی لازم برای رانندگی در شرایط بارندگی را داشته باشند.

سرهنگ شیرانی بیان کرد: رانندگان در این شرایط لازم است مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها رعایت احتیاط بیشتر و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی را در دستور کار خود قرار داده و در رعایت مستمر سرعت و سبقت به منظور پیشگیری از تصادفات هم دقت و توجه لازم را به عمل آورند.

وی تصریح کرد: اطمینان از آماده بکار بودن خودرو در شرایط پیش گفته، سالم بودن برف پاک کن خودرو، داشتن زنجیر چرخ و سیستم گرمایش خودرو قبل از سفر در این شرایط بسیار ضروری است و در این شرایط حذف سفر‌های غیرضروری و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و حفظ آرامش و الزام در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در رانندگی برای شهروندان توصیه  می شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار