gardeshban.ir

شروع یک تجارت جدید یا بازسازی یک هتل یا رستوران قدیمی کار هیجان انگیز و در عین حال دلهره آوری است. مدیریت خرید و چیدمان تجهیزات هتل کار کوچکی نیست. همانطور که هر صاحب هتل می داند، انتخاب مناسب و کاربردی تجهیزات، موفقیت کسب و کار را تعیین می کند.
کد خبر: ۵۱۷۱۱
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰-1400 December 17
گردشبان (gardeshban.ir) :



از آنجایی که خرید و نگه داری هزینه ی تجهیزات به رقم بالایی می رسد، بسیار مهم است که اقلام را با توجه به نیاز هتل انتخاب کنید. تا از صرف بودجه بیش از حد خودداری کنید. برنامه ریزی کلید کاهش استرس و حفظ محدودیت های بودجه است. ضرورت هر قطعه از تجهیزات، لوازم و اثاثیه ای که در فضای کاری هتل قرار می دهید را در نظر بگیرید.

در مرحله برنامه ریزی اولیه، شما باید محل تجهیزات اولیه، محل های آماده سازی و نگهداری از آن ها را به دقت در نظر بگیرید. گاهی اوقات، با فشار مدیریت، به راحتی می توان از برخی از موارد ضروری چشم پوشی کرد. اما برای جلوگیری از این اتفاق برای شما، لیست کاملی از مهم ترین تجهیزات را گردآوری کرده ایم تا کار شما را کمی آسان تر کند.

هتل های درجه یک می دانند که این مهم است که مهمانانشان احساس کنند که هتل مانند خانه شان است. به همین دلیل است که بهترین لوازم و تجهیزات هتل را از با کیفیت ترین برندها تهیه کنید. چه در حال تکمیل موجودی هتل با سابقه خود هستید، چه در حال بازسازی هتل قدیمی، از لوازم اولیه مهمان نوازی که هر اتاق و حمام مهمان به آن نیاز دارد، تا مبلمان تزئینی لابی، فضای باز، رستوران، کافه و لوازم استخر، مطمئناً همه چیزهایی است که برای حفظ موفقیت در هتل نیاز دارید.

مهم ترین تجهیزات هتلی چه مواردی هستند؟

تجهیزات هتل از برندهای پیشرو افزایش کارایی و عملکرد کلیه فرآیندهای تکنولوژیکی و ایجاد فضایی دنج را تسهیل می کند. در واقع، تجهیزات حرفه ای سنگ کلیدی برای کسب و کار صعودی و همچنین برای تجارت با شهرت قوی در صنعت هتلداری است.

طیف وسیعی از ظرفیت ها، تغییرات، اجراها، ویژگی ها و گزینه های اضافی مختلف به شما این امکان را می دهد که در مدت زمان کوتاهی هتل های خود را با تجهیزات چند یا تنها یک برند تجهیز کنید.

ایمنی و عملکرد طولانی مدت، سال ها کار بدون دردسر به معنای سرمایه­گذاری سودمند و هزینه خدمات کم برای شماست. تجهیزات هتل نباید لزوماً برای سرمایه گذاران یا مدیران سودآور باشد: باید تجارت، شهرت، سطح استانداردها و شرایط را برای عملیات مناسب و کارآمد کل فرآیند تسهیل کند.

اطمینان حاصل کنید که تمام لوازم و تجهیزات هتل مورد نیاز را دارید تا کسب و کار هتلی خود را آماده نگه دارید و از مهمانان شبانه روزی خود پذیرایی کنید. ممکن است به محصولات جزئی تر برای اتاق های مهمان، یا به تجهیزات کلی تری برای استخر، رستوران یا اتاق کنفرانس هتل خود نیاز داشته باشید. مطمئناً همه چیزهایی را که برای حفظ یک کسب وکار موفق نیاز دارید، در اختیار داریم. با ایجاد احساس در خانه به مشتریان خود، به احتمال زیاد برای تعطیلات خانوادگی بعدی، کنفرانس تجاری یا تعطیلات آخر هفته کوتاه خود باز خواهند گشت.

به حداقل رساندن سرمایه گذاری در سخت افزار، هزینه های جاری و نگهداری به شما امکان می دهد در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. مهم ترین تجهیزات هتلی شامل موارد زیر است:

منسوجات هتلی

با تجهیز هتل خود با منسوجاتی که بر اساس نیاز شما انتخاب و طراحی شده اند، اقامتی عالی را برای مهمانان خود ایجاد کنید. یک روز عالی روزی است که همه چیز به آرامی و بدون هیچ تلاش اضافی جریان داشته باشد. با منسوجات هتلی باکیفیت و مبتنی بر فناوری، شستشوی آن ها کارآمدتر است و شما همیشه منسوجات تمیز و بهداشتی کافی در دسترس دارید. خدمات منسوجات هتل برای هتلی در هر اندازه لازم است و با توجه به نیاز شما این خدمات انعطاف پذیر است. منسوجات هتلی شامل ملحفه، پتو، روکش برای تخت مهمان و حوله ای برای استفاده در حمام، استخر یا اسپا است.

پک های بهداشتی با لوگو

هتل های بزرگ علاوه بر امکانات رفاهی پک های بهداشتی از جمله شامپو، صابون، مسواک، فنجان های بسته بندی شده و سایر وسایل یکبار مصرف با لوگو هتل را برای مهمانان فراهم می کنند تا احساس رضایت در مشتریان خود را افزایش دهند.

انواع ترولی در هتل

در هتل ها انواع مختلفی از چرخ دستی ها در خدمات رسانی مورد استفاده قرار می گیرند. ترولی نقش مهمی در ارائه سرویس در بخش رستوران و پذیرایی، واحد خانه­داری و برای نظافت هتل ها دارد. طراحی و چیدمان ترولی به عملکرد و بخش مورد استفاده بستگی دارد.

تجهیزات نظافتی در هتل

کارکنان واحد نظافت اتاق های مختلف مهمان و تعدادی از فضاهای عمومی هتل را تمیز می کنند. کارکنان باید از تجهیزات مختلف نظافتی کمک بگیرند و در عین حال ساختمان هتل را در بالاترین استاندارد ظاهری نگه دارند. امروزه طیف گسترده ای از تجهیزات نظافتی در بازار موجود است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار