gardeshban.ir

۲۰ خودروی کاروان روز دوشنبه با حضور در باغ کتاب تهران طی مراسمی سفر خود به سمت مسیر گردشگری تاریخ تمدن ایران را آغاز کرده و به استقبال نوروز می‌روند.
کد خبر: ۵۱۸۷۶
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰-1400 December 21
گردشبان (gardeshban.ir) :



در این مراسم که از سوی کلوپ کمپینگ و کاروانینگ و با همراهی کمیسیون ملی یونسکو در ایران روز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در مسیر خیابان فرهنگ و تاریخ واقع در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود، ۲۰ خودروی کمپر با چیدن سفره هفت سین و اجرای موسیقی و حرکات موزون سفر خود را به عموم مردم اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

این مراسم از ساعت ۱۴ تا ۱۷ روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و ۳۰ سفیر از کشورهای مختلف، وزیر امور خارجه و وزیر میراث فرهنگی و گردشگری ایران از جمله میهمانان دعوت شده به آن هستند.

در پایان کمپرها سفر خود را به سمت اولین مقصد خود شهر همدان آغاز کرده و در ادامه به شهرهای کرمانشاه و سنندج می‌روند تا با استفاده از موسیقی فولکلور به مردم ایران آغاز نوروز ۱۴۰۱ را نوید دهند.

علاقمندان می‌توانند با حضور در این مراسم از این خودروهای مسافرتی بازدید داشته و با سبک و سیاق زندگی ونلایف آشنا شوند. همچنین با همراهی رادیو کمپر که رسانه علاقمندان به کمپر است علاوه بر برگزاری پاتوق گفتگو به جهت آشنایی بیشتر مخاطبان با کمپر و سفر، کارگاه بازی‌های نوروزی برگزار خواهد شد.

کلوپ کمپینگ و کاروانینگ زیر نظر کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی سال گذشته راه اندازی شد و تلاش می‌کند ساز و کارهای لازم به جهت گسترش فرهنگ سفر خانوادگی با کمپر را فراهم کند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار