gardeshban.ir

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان از اقامت 11 هزار و 867 مسافر نوروزی در مراکز اقامتی استان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۱۶۲
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۱-1401 January 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
امیر کرم‌زاده 28 اسفندماه با اعلام این خبر اظهار کرد: حدود 12 هزار مسافر نوروزی در 2 روز گذشته در مراکز اقامتی استان شامل هتل، مهمان‌پذیر، هتل‌آپارتمان، اقامتگاه بوم‌گردی، خانه مسافر، اقامتگاه‌های موقت، تأسیسات اقامتی وابسته به آموزش‌وپرورش، مهمان‌سرای ادارات، سالن‌های ورزشی، خوابگاه‌های دانشجویی و ... اقامت کردند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان ادامه داد: بر اساس آمار موجود، میزان اقامت مسافران در استان افزایش یافته است.

کرم‌زاده از بازدید 13 هزار و 769 گردشگر از جاذبه‌های استان خبر داد و افزود: با هدف افزایش خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی، بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری استان نسبت به گذشته افزایش محسوسی یافته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با تأکید بر اینکه تأسیسات گردشگری استان سمنان در نوروز ١۴٠١ افزایش قیمت نخواهند داشت، افزود: ایجاد خاطره خوش و رضایت در مسافران نوروزی از اهداف اصلی ستاد خدمات سفر است.

وی با اشاره به سفر گردشگران خارجی به شهرستان های مختلف این استان اضافه کرد: در این مدت 59 گردشگر خارجی در استان اقامت کرده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان  با اشاره به زیرساخت‌های گردشگری در این استان اظهار کرد: در استان سمنان 15 هتل، یک هتل‌آپارتمان، یک متل، 5 مهمان‌پذیر، 10 اقامتگاه سنتی، 72 خانه مسافر، 3 مجتمع گردشگری و 95 اقامتگاه بوم‌گردی و ... با 3 هزار و 800 تخت پذیرای مسافران نوروزی هستند.
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار