gardeshban.ir

رییس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیل اخیر در برخی از استان های کشور تاکید کرد که وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و تشکل های مردم نهاد تابعه، مراقبت از ساکنان و گردشگران و صیانت از بافت های تاریخی را با اهتمام مثال زدنی همیشگی پیگیری کنند.
کد خبر: ۵۴۹۱۰
تاریخ انتشار : شنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۱-1401 May 08
گردشبان (gardeshban.ir) :
از بافت های تاریخی در سیل مراقبت شود

متن پیام محمدرضا دشتی اردکانی نماینده اردکان و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در پی سیل اخیر در برخی از استان های کشور به شرح زیر است:

«حادثه سیل ویرانگر و آب گرفتگی در بخش هایی از کشور عزیزمان که متاسفانه منجر به جان باختن و مصدومیت تعدادی از هموطنان و بروز خسارات سنگین مالی و جانی شد، قلب همه مردم ایران را در به درد آورد. ضمن عرض تسلیت به خانواده های جانباختگان سیل اخیر و آرزوی رحمت واسعه برای عزیران از دست ‌رفته، مراتب قدردانی خود را از همه دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدمات رسان خصوصا در استان یزد  و همچنین عموم هموطنان عزیزی که با همدلی و گذشت به کمک به آسیب دیدگان شتافتند اعلام می دارم.

از وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و تشکل های مردم نهاد تابعه نیز تقاضا دارم مراقبت از ساکنان و گردشگران و صیانت از بافت های تاریخی را با اهتمام مثال زدنی همیشگی پیگیری نمایند.

باشد که در سایه لطف و عنایت الهی و توجهات حضرت ولی عصر ( عج ) شاهد کاهش آثار این بلیه طبیعی و رفع هر چه زودتر مشکلات هموطنانمان و استقرار شرایط عادی در مناطق سیل زده باشیم.»
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار