gardeshban.ir

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: مسافران قطار یخ‌زده مشهد به تهران که در ایستگاه تربت‌حیدریه متوقف شده بودند با اتوبوس به مشهد بازگردانده شدند.
کد خبر: ۵۶۷۷۶
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱-1401 October 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
بازگشت مسافران قطار ‌یخ‌زده تهران با اتوبوس به مشهد/ تردد قطارها به حالت عادی بازگشت

محسن نجات با اعلام این خبر اظهار کرد: مسافران قطار مشهد به تهران که از ساعات نخست بامداد روز جمعه به دلیل سرمای شدید در ایستگاه تربت‌حیدریه متوقف شده بودند با اتوبوس به مشهد بازگردانده شدند.

وی افزود: برودت هوا در منطقه باغچه و حوالی ایستگاه تربت حیدریه در ۲۰ کیلومتری مشهد، منفی ۲۸ درجه سانتیگراد بود که این وضعیت بر سامانه ترمز قطار اثر گذاشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در مواجهه با این شرایط مسافران که ۳۵۰ نفر بودند به نمازخانه ایستگاه راه‌آهن هدایت شدند و سپس با اعزام اتوبوس به مرور به مشهد بازگردانده شدند.

نجات تصریح کرد: با توجه به برودت شدید هوا در منطقه باغچه و نیشابور، سایر قطارهای مسافری این مسیر نیز در ایستگاه‌هایی که دمای هوای معتدل‌تری داشتند، ساعتی متوقف شدند تا سامانه ترمز آن‌ها به علت سرمای شدید باغچه از کار نیفتد، اما اکنون وضعیت بهتر است و تردد در مسیر تهران به مشهد به حالت عادی بازگشته است.
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار