gardeshban.ir

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: در زمان حاضر تنها کشتی تفریحی در استان گرند فری با ظرفیت ۱۵۰۰ مسافر است که در حال آماده‌سازی برای ورود این شناور به پهلوگاه هستیم.
کد خبر: ۵۷۸۷۳
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲-1402 January 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
کشتی گردشگری گرند فری وارد پهلوگاه بوشهر می‌شود


اسماعیل سجادی‌منش شنبه ۱۹ فروردین با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروز مجوز موقت برای رفت‌وآمد لنج‌ها برای جابجایی مسافران و گردشگران گرفته شد، افزود: ۲ موتور لنج با کاربری گردشگری در حال ورود به آب‌های استان است.

وی با دعوت از سرمایه‌گذاران برای ورود به گردشگری دریایی، اضافه کرد: با توجه به اینکه سوخت این شناورها براساس سوخت یارانه‌ای است، در این خصوص کمک می‌کنیم تا فضای کار برای این سرمایه‌گذاران هموار شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: در تعطیلات نوروز امسال ۶۰۰ هزار گردشگر از ظرفیت گردشگری دریایی بهره‌مند شدند، که شماری از این گردشگران هم استانی‌ها بودند.

وی عنوان کرد: همسایگی با دریا و وجود افزون بر ۷۰۰ کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس ظرفیت خوبی برای گردشگری دریایی در استان فراهم کرده است.

سجادی‌منش تاکید کرد: با توجه در پیش بودن بازی‌های جام ملت‌های آسیا و میزبانی قطر، این کشتی شرایط خوبی برای استان در استفاده از ظرفیت گردشگری دریایی فراهم خواهد کرد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار